Tidlig scanning hos lille KBH'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

MMOGM

julielind skriver:

Jeg var derinde da jeg troede jeg var 7+5, og det vidste sig at jeg var 8+2 og jeg fik lov til at høre hjertet :-) Jeg havde også lyst til at tage derind lang tid før men så var der stor chance for ikke at kunne se hjertet og den bekymring ville jeg ikke have. Så vent til du er minimum 7 fulde uger! Man kan alligevel ikke se andet end en lille bønne på det tidspunkt :-D

Hvis vi ikke tager derind 6+ så kan vi først 8+ og så føler jeg at jeg ligeså godt kan vente til nf hehe 

tror vi prøver lykken 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

Os&lilledig

MMOGM skriver:

Hihi ja okay, så kan det vist ikke være muligt hehe  

Men vil i hvert fald prøve at være optimistisk hvis hjertet ikke slår 

hvordan var det da du mistede? Blødte du? Forsvandt dine symptomer? Slog hjertet bare ikke? Det gør mig ondt i har haft mistet, men kæmpe tillykke med din nuværende graviditet 

Det skal nok gå.. Husk at være positiv  

jamen jeg var bare helt vild og ville se hjertet igen!! (Havde haft lidt små blødninger pga sex, så var bekymret )

men det var desværre slukket. Gik 3 dage før vores fertilitets klinik ville se os. De ville være helt sikre på at det ikke slog. De giver altid først tid 7+ for at være HELT sikker på hjerteblink og ikke en bio. Vi blev så henvist til abort og derfra gik alt galt. En masse komplikationer.. Så i den nye graviditet følger de mig lidt ekstra da det har sat meget dybe spor pga komplikationerne. 

Tusind mange tak  Håber det går godt denne gang

Anmeld Citér

19. maj 2015

MMOGM

Os&lilledig skriver:

Det skal nok gå.. Husk at være positiv  

jamen jeg var bare helt vild og ville se hjertet igen!! (Havde haft lidt små blødninger pga sex, så var bekymret )

men det var desværre slukket. Gik 3 dage før vores fertilitets klinik ville se os. De ville være helt sikre på at det ikke slog. De giver altid først tid 7+ for at være HELT sikker på hjerteblink og ikke en bio. Vi blev så henvist til abort og derfra gik alt galt. En masse komplikationer.. Så i den nye graviditet følger de mig lidt ekstra da det har sat meget dybe spor pga komplikationerne. 

Tusind mange tak  Håber det går godt denne gang

Åh for pokker det lyder hårdt 

dejligt du er så langt nu i din nye graviditet. Så er muligheden for at det kan gå galt snart minimal! 

Tusinde tak for at dele din erfaring, og mange gange held og lykke denne gang 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Os&lilledig

MMOGM skriver:

Åh for pokker det lyder hårdt 

dejligt du er så langt nu i din nye graviditet. Så er muligheden for at det kan gå galt snart minimal! 

Tusinde tak for at dele din erfaring, og mange gange held og lykke denne gang 

Ja det var rigtig ærgeligt, især når man har et vis antal forsøg at gøre af :/ 

Glæder mig til at høre hvordan din scanning går  

Anmeld Citér

20. maj 2015

MMOGM

Os&lilledig skriver:

Ja det var rigtig ærgeligt, især når man har et vis antal forsøg at gøre af :/ 

Glæder mig til at høre hvordan din scanning går  

Kan jeg godt forstå. Må være hårdt og stressende, fordi man ved man skal nå det, inden forsøgene ophører 

mange tak, håber det bliver positivt hihi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.