Tidlig scanning hos lille KBH'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

MMOGM

God-mor skriver:

Så må du sige til dig selv at to graviditeter er ikke ens. Måske er du bare heldig denne gang og slippe for en masse trælse symptomer  Tror på at alt er OK, men bliver da godt for dig at komme afsted, så du ikke skal være nervøs. 

Ja, må prøve at tænke positivt. 

Måtte lige tage en test igen idag, da jeg var i tvivl, og den er vist god nok 

Ja vi glæder os meget, men det er først D 30/5 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

God-mor

MMOGM skriver:

Ja, må prøve at tænke positivt. 

Måtte lige tage en test igen idag, da jeg var i tvivl, og den er vist god nok 

Ja vi glæder os meget, men det er først D 30/5 

Ja der er vist absolut INGEN TVIVL 

Anmeld Citér

19. maj 2015

MMOGM

God-mor skriver:

Ja der er vist absolut INGEN TVIVL 

Hihi nej 

men tak for dine svar 

Anmeld Citér

19. maj 2015

CLB

MMOGM skriver:

Hej, 

vi har bestilt tidlig scanning hos lille KBH'er 6+1, da damen jeg snakkede med mente det var muligt at se hjerteblink det. 

Her kommer spørgsmålet så. 

Har nogle af jer fået en tidlig scanning derinde, og så blevet rykket tilbage, så i ikke kunne se hjerteblink? Hvad skete der så? Fik i en tid til ny scanning, eller var jeres penge så "spildt"? 

Jeg var hos lille kbh'eren 6+4 og så et tydeligt lille hjerteblink! 

Det er så god en oplevelse at få bekræftet at man faktisk er gravid når det stadig er så tidligt! - jeg ville ikke ha undværet det!(:

Og tillykke!!

Anmeld Citér

19. maj 2015

MMOGM

CLB skriver:

Jeg var hos lille kbh'eren 6+4 og så et tydeligt lille hjerteblink! 

Det er så god en oplevelse at få bekræftet at man faktisk er gravid når det stadig er så tidligt! - jeg ville ikke ha undværet det!(:

Og tillykke!!

Mange tak for dit svar 

hvor lyder det dejligt! 

Vi taget chancen 6+1 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Os&lilledig

MMOGM skriver:

Mange tak for dit svar 

hvor lyder det dejligt! 

Vi taget chancen 6+1 

I min sidste gravidtet så vi blink 6+2 dog hos en anden klinik. 

I anden gravidtet var der intet blink 6+1, men den er en fin baby som er 10+6 Idag  

Anmeld Citér

19. maj 2015

MMOGM

Os&lilledig skriver:

I min sidste gravidtet så vi blink 6+2 dog hos en anden klinik. 

I anden gravidtet var der intet blink 6+1, men den er en fin baby som er 10+6 Idag  

Tak for svar, ved du om der ikke var blink 6+1 fordi du måske er lidt kortere henne? Eller hvad? 

For scanningsdamen jeg snakkede med sagde man kunne se det fra 6+0 

Anmeld Citér

19. maj 2015

julielind

Jeg var derinde da jeg troede jeg var 7+5, og det vidste sig at jeg var 8+2 og jeg fik lov til at høre hjertet :-) Jeg havde også lyst til at tage derind lang tid før men så var der stor chance for ikke at kunne se hjertet og den bekymring ville jeg ikke have. Så vent til du er minimum 7 fulde uger! Man kan alligevel ikke se andet end en lille bønne på det tidspunkt :-D

Anmeld Citér

19. maj 2015

Os&lilledig

MMOGM skriver:

Tak for svar, ved du om der ikke var blink 6+1 fordi du måske er lidt kortere henne? Eller hvad? 

For scanningsdamen jeg snakkede med sagde man kunne se det fra 6+0 

Jeg er insemineret med doner sæd (24 timers levetid) og kunstig ægløsning på inseminerings dagen (leve tid 12 timer) så kan max flyttes 12 timer :p 

husk at den lille fis kun er små 4 mm agtigt og hjertet endnu mindre så det kan være svært at se. Men hjertet starter omring 5+6 til midt i 6+ sagde de, så os nogle kan det ses 6+1 og andre første lige nogle dage senere  

du må i hert fald ikke tro at noget er galt hvis ikke det slår <3

Anmeld Citér

19. maj 2015

MMOGM

Os&lilledig skriver:

Jeg er insemineret med doner sæd (24 timers levetid) og kunstig ægløsning på inseminerings dagen (leve tid 12 timer) så kan max flyttes 12 timer :p 

husk at den lille fis kun er små 4 mm agtigt og hjertet endnu mindre så det kan være svært at se. Men hjertet starter omring 5+6 til midt i 6+ sagde de, så os nogle kan det ses 6+1 og andre første lige nogle dage senere  

du må i hert fald ikke tro at noget er galt hvis ikke det slår <3

Hihi ja okay, så kan det vist ikke være muligt hehe  

Men vil i hvert fald prøve at være optimistisk hvis hjertet ikke slår 

hvordan var det da du mistede? Blødte du? Forsvandt dine symptomer? Slog hjertet bare ikke? Det gør mig ondt i har haft mistet, men kæmpe tillykke med din nuværende graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.