Har I taget stilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
19 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Et ubehageligt emne, det ved jeg, men har I taget stilling til, hvem der skal 'arve' jeres børn, hvis I skulle dø før de bliver voksne? I så fald hvad har I lagt vægt på i beslutningen? 

Vi har lige haft snakkes herhjemme dog uden at blive enige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Ja. 

- Hvis min mand og jeg, Gud forbyde det, dør inden vores søn er voksen, så skal han bo hos min mor. 

Vi har lagt enormt meget vægt på, at han ser hende flere gange om ugen, og er tryg ved hende. Samtidig bor hun lige overfor os, så det ville ikke kræve skoleskift m.m.

Anmeld Citér

18. maj 2015

4kløver

Nej det har vi ikke. Men håber at min store datter vil tag sig af dem. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

SandraXOXO

Vi har snakket om det mange gange herhjemme, netop fordi det bekymre mig en smule, vi har nemlig ingen der ville kunne tage vores tre rødder. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

tossen93

vi har lagt stor vægt på personens alder, ikke bor for langt væk, hvor personen er i sit liv, overskudet (mange børn i forvejen? sygdom) og aller vigtigst for os var at personen har nogenlunde de samme værdier som vi har.

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym

Vi har valgt min bror og hans kone. De bor i samme by og børnene vil derfor ikke skulle skifte skole og inst.

Vi fravalgte forældre fordi vi var bange for at de ville blive for gamle hvis det nu eks skete om 10 år.

Anmeld Citér

18. maj 2015

Sprit25

Vi har valgt min bror og hans kæreste meget snart kone. Fordi vi elsker dem og de elsker os og vores datter. Vi ved at de vil fortælle om os og ære vores minde<3 samtidig elsker vores datter dem og nyder når de kommer

Anmeld Citér

18. maj 2015

B&J

Vi har valgt min mor fordi de et tæt knyttet og han elsket at være der hjemme og hun spiser ved os 2 gange om ugen og når han har lyst sovet han det hjemme på weekend sker max hver anden måned. Men er glad for han elsker min mor lige så meget om jeg elskede min bedste 

Anmeld Citér

18. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977

Den eneste der bor i nærheden er farmor, så det bliver hende 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym

Nej det har jeg egnetlig ikke..

Men jeg ville tro at min mor ville være den der tog over.

Jeg tror simpelthen ikke at hendes far ville have lyst til det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.