Hvor fik i lavet Køns scanning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

MT86

Os&lilledig skriver:

Vi har hørt om at mange har fået lavet kønsscanninger som viste sig at være forkert inde hos lille Københavner, hvor vi ellers havde planlagt at få lavet vores. Så vores spørgsmål er, hvor fik i lavet jeres kønsscanning? Gerne i 14+  

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Vi fik vores hos den lille københavner og de sagde pige til md scanning fik vi også pige at vide de er altså super søde og dygtige derinde!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

*CKB*

Hos Cyclusklinik i København (Østerbro) - af Marianne der også arbejder på Hvidovre Hospital. Hun er super dygtig! Vi har været hos hende flere gange efter - da vi har haft lidt ærgerlige oplevelser på jm-centeret.

De kan varmt anbefales, og er meget grundige. Samtidig får du både film og billeder på cd-ROM og også billeder fra scanningen. - og indimellem har de deals på groupon 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Krussedulle

Os&lilledig skriver:

Vi har hørt om at mange har fået lavet kønsscanninger som viste sig at være forkert inde hos lille Københavner, hvor vi ellers havde planlagt at få lavet vores. Så vores spørgsmål er, hvor fik i lavet jeres kønsscanning? Gerne i 14+  

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Er blevet scannet hos barn i vente i Slagelse. Rigtig sød dame, dog var det en tryghedsscanning

Men man kan også købe en tidlig kønsscanning

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Krussedulle skriver:

Er blevet scannet hos barn i vente i Slagelse. Rigtig sød dame, dog var det en tryghedsscanning

Men man kan også købe en tidlig kønsscanning

Vi sætter aldrig vores ben hos hende igen 

Modbydelige dame som uden medfølelse fortalte os at vores tidligere baby var død.. "Ja her er der altså ikke noget som er 9 uger og i hvert fald ikke noget hjerte der slår".. Nåh men vil i betale kontant eller med mobilpay..? 

Men er er rigtig glad for at høre at hun har været god ved andre <3

Anmeld Citér

18. maj 2015

Krussedulle

Os&lilledig skriver:

Vi sætter aldrig vores ben hos hende igen 

Modbydelige dame som uden medfølelse fortalte os at vores tidligere baby var død.. "Ja her er der altså ikke noget som er 9 uger og i hvert fald ikke noget hjerte der slår".. Nåh men vil i betale kontant eller med mobilpay..? 

Men er er rigtig glad for at høre at hun har været god ved andre <3

Nej!!?!  jeg er målløs!!! 

Sikke en ubehagelig oplevelse! 

Kan virkelig godt forstå at I ikke henvender jer der igen! 

Anmeld Citér

18. maj 2015

monedk

Os&lilledig skriver:

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Jeg var i lørdags hos  http://www.jordemoderhuset.com det var en super dejlig oplevelse Dog ville ungerne ikke ligge som de skulle (de krydsede benene), men de har køns garenti så jeg har fået en omscanning derinde om 2uger, hun sagde hun havde en ide om hvad den ene var, men ville ikke sige det uden at være sikker. 

De virker meget professionelle, og min veninde gik der også i sin graviditet hun var meget glad for dem.

Anmeld Citér

18. maj 2015

NBNixen

Os&lilledig skriver:

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Vi fik hos Barn i vente i Slagelse, hun er virkelig sød og super dygtig . . Jeg var til kønscanning da jeg var 16+3 og der var og er ingen tvivl på det perfekte billede hun fik frem, at vi venter os en lille dreng . . Hun har arbejdet som jordemoder i omkring 10 år og hun har aldrig taget fejl på en kønscanning, der er ihvertfald aldrig nogen der har klaget tilbage . . Hvis kønnet ikke er muligt at se på dagen man er der, så tilbyder hun en ny gratis scanning . . 

Jeg er i dag 24+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

NBNixen skriver:

Vi fik hos Barn i vente i Slagelse, hun er virkelig sød og super dygtig . . Jeg var til kønscanning da jeg var 16+3 og der var og er ingen tvivl på det perfekte billede hun fik frem, at vi venter os en lille dreng . . Hun har arbejdet som jordemoder i omkring 10 år og hun har aldrig taget fejl på en kønscanning, der er ihvertfald aldrig nogen der har klaget tilbage . . Hvis kønnet ikke er muligt at se på dagen man er der, så tilbyder hun en ny gratis scanning . . 

Jeg er i dag 24+3

Vi bo i Slagelse og det ville derfor være oplagt. Men vi tør simpelthen bare ikke igen.. Oplevelsen fra sidst sidder så dybt at vi ikke ved om vi tør tage chancen igen. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Krussedulle skriver:

Nej!!?!  jeg er målløs!!! 

Sikke en ubehagelig oplevelse! 

Kan virkelig godt forstå at I ikke henvender jer der igen! 

Det var en super forfærdelig oplevelse. Vi ringede straks til Louise ude i storkereden tudende og kørte straks ud til hende hvor hun scannede os gratis og måtte konstatere det samme. Hun vejledte os i hvad vi nu skulle gøre, snakkede følelser med os og sådan. Hende den anden sagde ikke engang "det gør mig ondt". Vi var helt ødelagte især fordi vi fik lavet den lille lavet fertilitets behandling.  

Anmeld Citér

19. maj 2015

NBNixen

Os&lilledig skriver:

Vi bo i Slagelse og det ville derfor være oplagt. Men vi tør simpelthen bare ikke igen.. Oplevelsen fra sidst sidder så dybt at vi ikke ved om vi tør tage chancen igen. 

Forstår dig godt - er ked af i havde en så dårlig oplevelse hos hende . . Håber i har fundet eller finder et anden scanningsklinik - så I kan få en dejlig oplevelse end den i havde sidst hos hende i Slagelse . . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.