Hvor fik i lavet Køns scanning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
21 svar
5 synes godt om
18. maj 2015

Os&lilledig

Vi har hørt om at mange har fået lavet kønsscanninger som viste sig at være forkert inde hos lille Københavner, hvor vi ellers havde planlagt at få lavet vores. Så vores spørgsmål er, hvor fik i lavet jeres kønsscanning? Gerne i 14+  

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

April mor

I Kolding dog i uge 32 ��

Anmeld Citér

18. maj 2015

Christine

Os&lilledig skriver:

Vi har hørt om at mange har fået lavet kønsscanninger som viste sig at være forkert inde hos lille Københavner, hvor vi ellers havde planlagt at få lavet vores. Så vores spørgsmål er, hvor fik i lavet jeres kønsscanning? Gerne i 14+  

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Cyclusklinik.DK kan jeg varmt anbefale! Er blevet skannet af Pia Zilstorff mange gange og er ovenud tilfreds!

Hun har haft ret mht køn på alle vores børn 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hos lille Kbh, og den var korrekt 

Anmeld Citér

18. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg fik den hos storkereden ved.. Er det.. Kan ikke huske byen. Men ikke langt fra Slagelse.

det var en fantastisk oplevelse, foruden vi self fik kønnet af vide. Fantastisk kvalitet Af selve scanningen. En hel masse film klip og billeder på dvd. Samt en masse billeder printet ud. Ikke som den der strimmel, men som rigtige billeder på tykt billed-papir. 

Kan helt sikkert anbefale det

fandt lige et link:

http://www.storkereden.nu/?underside=11&mID=17

Anmeld Citér

18. maj 2015

FruStolpe

Os&lilledig skriver:

I KBH ELLER PÅ SJÆLLAND  

Jeg fik min første lavet hos Skanningsklinikken i Hvidovre ca uge 16 og anden gang hos Lille Københavner i uge 22 

Super skønne oplevelser begge gange 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

SDD skriver:

Jeg fik den hos storkereden ved.. Er det.. Kan ikke huske byen. Men ikke langt fra Slagelse.

det var en fantastisk oplevelse, foruden vi self fik kønnet af vide. Fantastisk kvalitet Af selve scanningen. En hel masse film klip og billeder på dvd. Samt en masse billeder printet ud. Ikke som den der strimmel, men som rigtige billeder på tykt billed-papir. 

Kan helt sikkert anbefale det

fandt lige et link:

http://www.storkereden.nu/?underside=11&mID=17

Ja ude hos Louise i væmmelev. Der har vi været et par gange til tidlig scanning  

Anmeld Citér

18. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Lille københavner

Anmeld Citér

18. maj 2015

Emisoph

Hos lille københavner 15+0 og de havde helt ret  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.