Hej
Jeg har selv lige siddet med BA i sygepleje i vinters, med aflevering d 6 januar 2015.
Jeg havde det præcis som dig (var dog bare ikke gravid, men syg på anden vis) og syntes alt der havde med min BA at gøre var SÅ uoverskueligt. Da jeg gik på juleferie d. 19 december, der havde jeg kun skrevet min indledning (ca. 11 sider). Men jeg tig tyren ved hornene, og med lidt hjælp i form af støtte og kærlige skub fra min kæreste (hvis jeg gik i stå, var han sød til feks at hjælpe mig igen igen ved at komme med forslag til hvordan det kunne skrives/stilles op, læse korrektur og alt sådan noget "kedeligt" ved opgaven, som er det sol dræner en lidt) Og det endte faktisk med at, fordi jeg gav den en kæmpe skalle, fik jeg den sgu afleveret 71.989 tegn :-D til tiden.
Og der findes virkelig ikke nogen bedre følelse af, end bare at få lorten afleveret.. Ud af verden! Og SÅ meget betyder din karakter i sidste ende altså heller ikke, ikke på det her studie. Har aldrig hørt om nogen, som feks til en jobsamtale, er blevet spurgt om karaktere eller hvor det har haft en indflydelse. Det er jo "kun" hvis du skal læse videre, omend det ikke ville kunne lade sig gøre alligevel via kvote 2, tænker jeg :-)
Men, selvom man aflevere en turbo-opgave, er det jo ikke ensbetydende med dårlig karakter - meget kan reddes til din mundtlige. Det tæller jo 50/50 i den endelige bedømmelse.
Jeg gik derfra med et velfortjent og stort 12-tal, tiltrods for jeg egentlig formået at lave hele min opgave på knap 3 uger, men jeg arbejder også rigtig godt under pres :-p Jeg vil gerne sende dig min opgave hvis det er, at du mangler inspiration. Hvad skriver du om?
Anmeld
Citér