Gladiolus skriver:
Har termin i December...
Professionsbachelor i sygepleje.
Betyder det, at man er færdig, når man har afleveret bachelor? I så fald synes jeg da bare, at du skal søge om udsættelse og skrive, indtil du skal føde. Eller.. Måske satse på at aflevere hurtigst muligt ;-) Nu ved jeg ikke, hvor mange sider, man skriver hos Jer, men jeg præsterede en universitetsbachelor på 90 sider (plus bilag) på sammenlagt en måned.. Jeg var dog IKKE gravid eller havde børn, og jeg har/havde stor erfaring med semesterprojekter i samme størrelse. Det var ikke et vidunderligt projekt, men jeg endte med en udmærket karakter, så det kan måske lade sig gøre. Jeg tror bare ikke, at det kan i din situation - uden overhovedet at kende dig bedre end hvad du har skrevet indtil nu. Men du virker meget stresset over det, og det duer ikke, når man har et barn og én på vej :-)
Er du så i første trimester lidt endnu? Det bliver jo typisk bedre med dit helbred i andet trimester... Jeg går ud fra, at du er medlem af en akasse, så du kan få dimmitendsats/barselsdagpenge efter endt uddannelse/under barsel.
Anmeld
Citér