Fra amning til mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Frem til ca 9 mdr skal barnet have omkring 750 ml mælk(primært modermælk/mme, komælk i små mængder tilsat i maden er ok). 

Jeg vil lige indskyde, at langt de fleste børn stopper hurtigt med at bide, begge mine har gjort det i en kort periode( ca. 1 uge) da de første tænder kom. 

Det har jeg i øvrigt også hørt, og hvis det er en kortere periode, så er det måske værd at holde ud (og sige nej/tage ham fra, hver gang han bider), i stedet for at skulle købe alt grej til flaskebarn samt lære ham at drikke af flaske..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

MEM

Anonym skriver:

Frem til ca 9 mdr skal barnet have omkring 750 ml mælk(primært modermælk/mme, komælk i små mængder tilsat i maden er ok). 

Jeg vil lige indskyde, at langt de fleste børn stopper hurtigt med at bide, begge mine har gjort det i en kort periode( ca. 1 uge) da de første tænder kom. 

Okay tak :-) 

han har haft de 2 nede i undermunden længe og der er nu en i overmunden også, og det gør bare ondt hehe :-)

Anmeld Citér

17. maj 2015

Berta

Hvis du har mod på at fortsætte amningen så kan du måske også finde nogle råd her vedr bid

http://ammenet.dk/wiki/bid 

Min søn bed også i perioder - det er bare ikke sjovt. Jeg fortsatte dog amningen da jeg ikke orkede flaske besværet - og det lykkedes at få ham til at sutte uden at bide de fleste gange.

Jeg har desværre ikke lige erfaring med det du spørger om men jeg håber det er okay jeg svarer med det her alligevel.

/Berta

Anmeld Citér

17. maj 2015

MEM

Berta skriver:

Hvis du har mod på at fortsætte amningen så kan du måske også finde nogle råd her vedr bid

http://ammenet.dk/wiki/bid 

Min søn bed også i perioder - det er bare ikke sjovt. Jeg fortsatte dog amningen da jeg ikke orkede flaske besværet - og det lykkedes at få ham til at sutte uden at bide de fleste gange.

Jeg har desværre ikke lige erfaring med det du spørger om men jeg håber det er okay jeg svarer med det her alligevel.

/Berta

Tusind tak, det vil jeg gå ind og læse om :-) 

jo helt bestemt, det er meget nemmere at amme end alt det med flasker osv. 

Selvfølgelig er det okay at du skriver på tråden. 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Berta

MEM skriver:

Tusind tak, det vil jeg gå ind og læse om :-) 

jo helt bestemt, det er meget nemmere at amme end alt det med flasker osv. 

Selvfølgelig er det okay at du skriver på tråden. 

Hvis ikke det hjælper med de råd på hjemmesiden kan du også evt søge råd hos ammerådgiverne på ammenets facebookside. Bare søg på ammenet på fb. De rådgiver gratis både på facebook og pr telefon (altså man kan aftale at ringe sammen - nogen gange er det bare nemmere)

Du kan selvfølgelig også få råd hos din egen sundhedsplejerske.

Pøj pøj med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.