Kniib..... søde baby brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Det der gør forskellen på før og efter en graviditet er. At før du var gravid var det ikke noget der pressede sig på dit underliv som der er under en graviditet. Og der med efter en graviditet er det normalt ikke engang at kan holde på vandet ellet kan dele strålen op de mange første dage efter en fødsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Dutte84 skriver:

Jeg fik afvide af min læge, at jeg måtte ikke dele urin strålen... Kan ikke huske hvorfor - Men det er ikk særlig godt...

underlig :s der fik jeg netop at vide at på den måde kunne man se hvor godt man var begyndt at blive strammet op..

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Astrids-mor skriver:

underlig :s der fik jeg netop at vide at på den måde kunne man se hvor godt man var begyndt at blive strammet op..

Læger får vi vidst aldrig til at være enige...

Anmeld

12. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Dutte84 skriver:

Læger får vi vidst aldrig til at være enige...

Det tror jeg ikke vi skal regne med i hvert fald

Anmeld

12. september 2009

Mathilde

Astrids-mor skriver:

Det fik jeg også at vide lige efter jeg havde født... Og ja, jeg husker at knibe

Anmeld

12. september 2009

Stine85

Har en veninde der gør det hver gang hun holder for rødt

Som hun selv siger, så er der jo ikke meget andet at lave når man bare holder der

Anmeld

12. september 2009

oo

det er også vigtigt at lave knibeøvelser selvom man ikke er gravid eller har været! hvis man glemmer det, kan man fx købe sådan nogle æg på snor...det bruger min veninde efter hun har født og det har hjulpet hende gevaldigt.

Anmeld

12. september 2009

Jordbærpigen

Dutte84 skriver:

Jeg fik afvide af min læge, at jeg måtte ikke dele urin strålen... Kan ikke huske hvorfor - Men det er ikk særlig godt...

Dét har jeg også læst et sted, at man ikke "må"..

Anmeld

12. september 2009

tumle81

Jane84 skriver:

Dét har jeg også læst et sted, at man ikke "må"..

Man må bare ikke gøre det for ofte da man vist risikerer at der kommer residual urin og derved kan man få svært ved at tømme blæren, mener jeg
og udvikle UVI

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.