Kniib..... søde baby brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Mira0911

Husker i at knibe... ?

Jeg er rigtig dårlig til at huske det...
Jeg aner ikke hvad jeg lige kan gøre for at huske det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

mor_sabina

Dutte84 skriver:

Husker i at knibe... ?

Jeg er rigtig dårlig til at huske det...
Jeg aner ikke hvad jeg lige kan gøre for at huske det...

Nej jeg er også en torsk til at huske det. Men kommer altid i tanke om det efter jeg har været til træning (håndbold) så der får den en skalle
Men ellers prøver jeg at huske det om aftenen når jeg er kommet i seng.

Anmeld

12. september 2009

Jordbærpigen

mor_sabina skriver:

Nej jeg er også en torsk til at huske det. Men kommer altid i tanke om det efter jeg har været til træning (håndbold) så der får den en skalle
Men ellers prøver jeg at huske det om aftenen når jeg er kommet i seng.

Er også virkelig dårlig til at huske det.. men gør det altid hvis jeg bliver mindet om det som fx. hér Så lige nu knibes der løs..

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Jane84 skriver:

Er også virkelig dårlig til at huske det.. men gør det altid hvis jeg bliver mindet om det som fx. hér Så lige nu knibes der løs..

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Jep jeg er super til det og har altid været det.

Anmeld

12. september 2009

FrkT

Øhhhmmm... er det kun mig der er helt forvirret? Hvad mener I med at knibe?

Anmeld

12. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

FrkT skriver:

Øhhhmmm... er det kun mig der er helt forvirret? Hvad mener I med at knibe?

Knibeøvelser med underlivet så vi kan blive strammet op igen, så det lettere at holde på vandet og endda også få vores gamle sex-nydelse tilbage efter vi har født, så alt er blevet totalt slap dernede..

Anmeld

12. september 2009

FrkT

Arhhhh, så behøver jeg ikke at knibe kan jeg regne ud, hehe

Anmeld

12. september 2009

BetonSlotsPrinsesserne

både og. jeg tør væde med du mindst gør det én gang omdagen uden at tænke over at det er en knibeøvelse..
Fx. når du holder dig for ikke at tisse i bukserne. Eller også dele strålen op når du tisser.
Men det bedste vil vel egentlig være at man gør det både før, under og efter en graviditet.
Uden at kan knibe kan vi ikke holde på vandet, og det gælder både mænd og kvinder..

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Astrids-mor skriver:

både og. jeg tør væde med du mindst gør det én gang omdagen uden at tænke over at det er en knibeøvelse..
Fx. når du holder dig for ikke at tisse i bukserne. Eller også dele strålen op når du tisser.
Men det bedste vil vel egentlig være at man gør det både før, under og efter en graviditet.
Uden at kan knibe kan vi ikke holde på vandet, og det gælder både mænd og kvinder..

Jeg fik afvide af min læge, at jeg måtte ikke dele urin strålen... Kan ikke huske hvorfor - Men det er ikk særlig godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.