Så er det weekend... Og hvad laver I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2009

Hellemor

Her i huset har vi drøn travlt. Skal holde barnedåb i morgen, hvor vi bliver 53 mennesker, så vi har nok at se til.. Men jeg glæder mig rigtig meget til at lillemanden skal døbes, tror det bliver en rigtig dejlig dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

Trolde_mor

Skulle have været i byen for første gang i år. Men hende jeg netop har lært at kende har igen narret mig Så det måtte aflyses..

Så det står bare på at hvile kroppen, pakke lidt, gøre rent, hygge med kæresten og ellers nyde sin friweekend på bedste vis..

Anmeld

12. september 2009

FrkC

Vi har fældet træer til den helt store guldmedalje... Pyyyh det var temmelig hårdt.. Plus at hunden lige fandt ud af at havelågen egentlig stod åben.. (han kommer heldigvis når man kalder, så han nåede ik så langt) I morgen skal jeg på arbejde fra kl. 8:00 og kæresten skal pakke.. Han tager til Tyskland på typetræning på mandag  

Anmeld

12. september 2009

sarahb

Siden kl. 11 har jeg bagt.... det er min mands fødselsdag så denne er til ham

Og så har jeg mariehøne kage i køleren der skal dekoreres og det samme med de nybagte muffins..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2009

oo

vi laver babyer jeg er blevet insemineret idag og så skal der knaldes lidt hist og pist for god ordens skyld

Anmeld

12. september 2009

Betina88

Det er bare en slappe af weekend  ..

Anmeld

12. september 2009

helora

Er alene hjemme, så har siddet foran computerskærmen det meste af dagen...

Anmeld

12. september 2009

frk Jensen

Her holder vi Weekend for hårdt..

Fredag aften var min veninde her og hygge...

Idag har vi været i svømmehallen og gud hvor var det skønt både for marcus og moaaar.. Og her til aften har vi bare hygget, leget, sunget godnat sange og nu sover lille trolden... Om lidt kommer min nye flimmer og siger hej.. Thi hi..

Imorgen skal vi ud og sejle med min søster og hele den pukkelrykkede som jeg ikke har set i evigheder.. Marcus ska for første gang ud og sejle, det bliver lidt fedt...

Ellers står den på afslapning og tøjvask ..

Knus og go weekend til alle skærm troldende..

Anmeld

12. september 2009

tumle81

Idag har mig og ungerne spist morgenmad med mormor og bedstefar, rigtig hyggeligt :-)
Senere tog vi til Ringsted i outlettet og shoppede lidt, fik 2 kjoler til Victoria og underbukser+boxere til Valdemar samt leggings til mig :-)
Her til aften er jeg alene med ungerne da Peter er i byen med to venner. Smutter nok snart i seng, er altså lidt træt ;-/

I morgen skal vi til gymnastik med Valdemar for første gang i denne sæson, det glæder jeg mig meget til. Bagefter er der bare hygge med ungerne, Peter skal på stadion og se fodbold!

Knus Kathrina 33+4

Anmeld

12. september 2009

Tina2

Idag har jeg været med min bedste veninde i Aalborg storcenter og shoppe lidt:-)
Skulle ha en stropløs bh til et bryllup om 2 uger og fandt heldigvis en + lidt andet

Thomas har lavet hus, og så har vi haft besøg af et par kammerater...

Imorgen ved jeg ikke hvad vi skal- ikke noget særligt  Thomas skal lave hus i hvert fald.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.