Så er det weekend... Og hvad laver I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Mira0911

Her feder vi den... Kæresten er på overarbejde.. Skal han resten af weekenden... Så han når ikke og hjælpe med at flytte et hold venner.. Det skulle jeg os have hjulpet med - Men er hjemme og rå hygger med Julie...

Imorgen står den os på råhygge...

Så dejlig - Meget let weekend...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2009

TbCp

Vi skal til kæmpe familie-komsammen her kl. 15.
Det holder min mands familie en gang om året, det er med onkler, fastre, fætre, kusiner og deres børn. Vi plejer at være en 50 stk.
Har lige lavet en kage færdig jeg skal have med.
Normalt bliver man så og sover og spiser morgenmad sammen næste morgen. Men vi vil gerne hjem i vores seng

Anmeld

12. september 2009

Orkide86

Jeg keder mig bare, og lille pigen i maven er så aktiv at det gør virkelig ondt, og så masser hun selvfølgelig ned i bælren så jeg tisser hver 5-10. min..
Computeren driller, kæresten er på arbejde og skal han hele weekenden, han har dog lovet at være hjemme ved otte tiden i aften så vi kan se boksning sammen, og min bil holder pt stille da der er gået hul i en kølerslange.. så det er rigtig hyggeligt. men tror jeg vil gi mig til bage boller

God weekend i søde tøser

Knus Mirjam 31+4

Anmeld

12. september 2009

grinbidderen

Idag skal vi bare være hjemme og slappe af or have ryddet lidt op også på legepladsen med Valdemar og i morgen tidlig køre vi til bageren og køber morgenmad og henter Valdemars faster også køre vi ud til farfar og farmor og spiser morgenmad, og når vi har gjort det så bliver valdemar der og blir passet, også tager faster og far og jeg en tur til Tyskland og køber ind til fødselsdagen.. så en rigtig hygge dag uden sønnen.. og han blir så hentet sener.. også er den weekend desværre gået..

Anmeld

12. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal mødes med min søster og planlægge min mors 50årsfødselsdag...

Anmeld

12. september 2009

Maise

Skal til et vennepar her ved femtiden og i morgen kommer min mor og vi skal hygge med at kigge på det tøj jeg har købt til lillefisen ind til videre.

Anmeld

12. september 2009

Isabeau

Åhh, har lige været i Føtex og handle lidt. Og vil nu igang med at bage boller. Er ved at fylde fryseren op til den bette kommer. Så er det så let for manden bare at ta´ op og varme.

Imorgen står den på "dansk film" - var i A-Z igår og købte en hel stak dvd´er...

Anmeld

12. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Afslapning her... Kan ikke tage de store steder hen pga den 'herlige' bagvagt jeg har, indtil mandag morgen... Hvis og når mobil ringer skal jeg stå på stationen inden for 1 time..

Regner med at køre ud til svigerfamilien, da trol'en skal have skiftet olie, filter og luft filter. Bremser, styre og bære kugle må komme senere. 

Har så lige en bandit der nægter at sove til middag... han kom ud lidt i 12 og ligger stadig og møffer rundt. Bare så hyggeligt, når man ved han i dp sover 2 timer +...

Anmeld

12. september 2009

Diana...

Uhh her bliver der knoklet på huset 

Anmeld

12. september 2009

¤Lou¤

Her er det også kun pigerne og jeg der er hjemme..
Kæresten kommer først hjem fra arbejde kl.22:30, så pigerne og jeg skal råhygge, når altså ikke lige der skal ligges tøj sammen...
(har den helt store vaske dag)

Imorgen skal kæresten på job fra 7-14 og når han har fri skal vi ud og kigge på bil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.