spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2015

Mette0105

nullermand15 skriver:

Øv nu bliver jeg helt nervøs for at det sker for mig også

Ja det var heller ikke sjovt . Men selvfølgelig sker det ikke for dig ������ vivar bare rigtig uheldige .. 

Jeg danner rigtig mange æg så de turde ikke give mig for meget hormon men det viste sig så bare jeg fik for lidt :/.. Så dine kommer nok op i str.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2015

Kærlighediminmave

Mette0105 skriver:

Ja det var heller ikke sjovt . Men selvfølgelig sker det ikke for dig ������ vivar bare rigtig uheldige .. 

Jeg danner rigtig mange æg så de turde ikke give mig for meget hormon men det viste sig så bare jeg fik for lidt :/.. Så dine kommer nok op i str.

Der var ikke sket en dyt siden i mandags så jeg bliver øget fra 75 til 87.5 og så skal jeg scannes igen tirsdag :/

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

Hvor er det bare pisse frustrerende at være så tæt på og alligevel ikke!!!  

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mette0105

nullermand15 skriver:

Der var ikke sket en dyt siden i mandags så jeg bliver øget fra 75 til 87.5 og så skal jeg scannes igen tirsdag :/

Krydser for at der er sket en ændring 

jeg startede første gang på 112,50 også op til 125.. Skete ikke noget så i andet forsøg startede jeg på 150 vidst nok stadig ikke noget .. 

Også sidste gang startede jeg på 250! Også skete der noget ! Det er ikke sjovt, det er vildt frusterende ! 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

Mette0105 skriver:

Krydser for at der er sket en ændring 

jeg startede første gang på 112,50 også op til 125.. Skete ikke noget så i andet forsøg startede jeg på 150 vidst nok stadig ikke noget .. 

Også sidste gang startede jeg på 250! Også skete der noget ! Det er ikke sjovt, det er vildt frusterende ! 

Hold da op og du startede på for lidt? Jeg startede på 75  

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mette0105

nullermand15 skriver:

Hold da op og du startede på for lidt? Jeg startede på 75  

Ja desværre :/ den første uge var fin også var det som om det hele gik i stå selvom jeg fik mere hormon :/.. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

Mette0105 skriver:

Ja desværre :/ den første uge var fin også var det som om det hele gik i stå selvom jeg fik mere hormon :/.. 

Åh håber godt nok jeg bliver sparket igang nu hvor jeg bliver øget. Det er bare som om det bliver ved med at trække ud det hele

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mette0105

nullermand15 skriver:

Åh håber godt nok jeg bliver sparket igang nu hvor jeg bliver øget. Det er bare som om det bliver ved med at trække ud det hele

Ja kender det alt for godt  Det ikke sjovt .. Man føler ikke man kommer nogle vejne 

Anmeld Citér

15. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Første forsøg er altid et sats. Jeg fik af vide de kiggede på en alder og hvad man fejler. 

I mit IVF forsøg fik jeg lav dosis hormon, fordi jeg ikke er så gammel. Men for mig var det ikke nok. 

Det er også farligt at starte ud med for meget, hvis man så bliver overstimuleret. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Første forsøg er altid et sats. Jeg fik af vide de kiggede på en alder og hvad man fejler. 

I mit IVF forsøg fik jeg lav dosis hormon, fordi jeg ikke er så gammel. Men for mig var det ikke nok. 

Det er også farligt at starte ud med for meget, hvis man så bliver overstimuleret. 

Ja det sagde han også og det er også klart nok. Havde bare ikke troet at der skulle mere end end lille skub til eftersom det faktisk lykkedes at blive gravid sidste cyklus  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.