spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. maj 2015

Kærlighediminmave

Hej jeg skal til scanning igen imorgen. Jeg har nu været på gonal f 75 ui hver dag siden i lørdags. I mandags var mine æg ikke rigtigt udviklet endnu. Jeg er imorgen på cd 16. Før gonal f var jeg 5 dage på pergotime. Er der nogen der har oplevet at det har taget så lang tid før æggene havde den rigtige størrelse?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Hej jeg skal til scanning igen imorgen. Jeg har nu været på gonal f 75 ui hver dag siden i lørdags. I mandags var mine æg ikke rigtigt udviklet endnu. Jeg er imorgen på cd 16. Før gonal f var jeg 5 dage på pergotime. Er der nogen der har oplevet at det har taget så lang tid før æggene havde den rigtige størrelse?  

Det gik hurtigt da jeg fik pergotime/gonal f. Mener jeg blev insemineret på CD 14. 

Det kunne godt tyde på dosis skulle øges noget. hvor mange mm var de? 

Anmeld Citér

14. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Det gik hurtigt da jeg fik pergotime/gonal f. Mener jeg blev insemineret på CD 14. 

Det kunne godt tyde på dosis skulle øges noget. hvor mange mm var de? 

Han sagde ikke hvor store de var. Og det slog mig slet ikke at spørge. Jeg vil huske at spørge ham imorgen. Ja tror måske han øger mig til næste gang. Håber de er store nok imorgen. Hvad er den normale str at blive insemineret på?  

Anmeld Citér

14. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Han sagde ikke hvor store de var. Og det slog mig slet ikke at spørge. Jeg vil huske at spørge ham imorgen. Ja tror måske han øger mig til næste gang. Håber de er store nok imorgen. Hvad er den normale str at blive insemineret på?  

Æl spøjten gives når de er ca. 17 mm 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Mette0105

Jeg har fået for lidt dosis igennem 2 forsøg så de måtte stoppe til sidst fordi de ikke ville vokse:/. Det var rigtig øv  

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Æl spøjten gives når de er ca. 17 mm 

Okay håber de er der omkring imorgen så

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

Mette0105 skriver:

Jeg har fået for lidt dosis igennem 2 forsøg så de måtte stoppe til sidst fordi de ikke ville vokse:/. Det var rigtig øv  

Øv nu bliver jeg helt nervøs for at det sker for mig også

Anmeld Citér

15. maj 2015

grinny

Mine er altid først store nok på CD 17/18. Det var med Pergotime og Gonal-F 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

grinny skriver:

Mine er altid først store nok på CD 17/18. Det var med Pergotime og Gonal-F 

Okay tak for dit svar jeg er også på begge dele. Er på vej derud nu så nyder fingre

Anmeld Citér

15. maj 2015

Kærlighediminmave

nullermand15 skriver:

Okay tak for dit svar jeg er også på begge dele. Er på vej derud nu så nyder fingre

* Krydser fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.