Hvordan kommer man videre. Ny Vs x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

Anonym trådstarter

I har ret. det er bare svært at indse når man syntes man er sød og jeg kender mange gode sider fra ham.

Årh ha. må se hvad han siger her senere når han forhåbentligt skriver som han sagde han ville.

Alle disse ting fortalte jeg ham i mandags og han virkede okay med det. og skrev kun meget kort i går og i dag også meget kort indtil jeg siger han ikke lyder som om han har lyst til at se mig. hvor han så siger det kan vi gøre når jeg har brudt helt med min x og jeg hverken må se eller tale med ham.

Se ham kan jeg forstå men tale i telefon om en gæld kan jeg ikke se og vi behøver jo ikke engang tale sammen hvis bare det hele kører.

Jeg ved bare at skærer jeg fuldstændig af for min x så får jeg heller ikke pengene og jeg har heller ikke lyst til at sige til ham jeg ikke vil have noget med ham at gøre mere.

Altsår ham den nye og jeg har ikke engang ses endnu så det er mærkeligt han skal opføre sig sådan. Han har ikke engang set jeg kan lade være at snakke med xén så mege mere. jeg har jo ikke fået lov at vise noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

I har ret. det er bare svært at indse når man syntes man er sød og jeg kender mange gode sider fra ham.

Årh ha. må se hvad han siger her senere når han forhåbentligt skriver som han sagde han ville.

Alle disse ting fortalte jeg ham i mandags og han virkede okay med det. og skrev kun meget kort i går og i dag også meget kort indtil jeg siger han ikke lyder som om han har lyst til at se mig. hvor han så siger det kan vi gøre når jeg har brudt helt med min x og jeg hverken må se eller tale med ham.

Se ham kan jeg forstå men tale i telefon om en gæld kan jeg ikke se og vi behøver jo ikke engang tale sammen hvis bare det hele kører.

Jeg ved bare at skærer jeg fuldstændig af for min x så får jeg heller ikke pengene og jeg har heller ikke lyst til at sige til ham jeg ikke vil have noget med ham at gøre mere.

Altsår ham den nye og jeg har ikke engang ses endnu så det er mærkeligt han skal opføre sig sådan. Han har ikke engang set jeg kan lade være at snakke med xén så mege mere. jeg har jo ikke fået lov at vise noget.

Du bliver ved at snakke om at du godt kan undvære at snakke med din eks, men egentlig ikke har lyst. SÅ LAD VÆR! 

Ham den nye må enten acceptere at du er gode venner med din eks, og stole på dig! Eller også skal det bare ikke være jer to. Bum. Og jaja, følelser osv, men helt ærligt, hvis han allerede INDEN i er blevet kærester skal diktere hvem du må snakke med, så kan jeg da lige forestille mig hvor du er om 6mdr. Ensom indenfor hjemmets 4 vægge fordi han forbyder dig at gå ud med veninderne fordi i kunne møde andre mænd - evt nogen du kender! Ikke må se din familie, fordi de prøver at tale dig til fornuft osv.. Måske er det worst case jeg sætter op, men de røde lamper blinker bare for mig når jeg læser din tråd 

i øvrigt, pas på ikke at forveksle tryghed med følelser! Det er vist en klassiker lige efter et brud at man "falder for" den første der viser interesse, men når man så sådan rigtigt er ovre bruddet, så står man der i et forhold uden følelser. Jeg siger ikke det er tilfældet for dig, men jeg kender det fra mig selv så jeg vil opfordre dig til at mærke ekstra efter. Kram 

Anmeld Citér

13. maj 2015

jenny4

Din beskrivelse får mig også til at tænke "hvor vild er ham den nye egentlig med dig" hvis han er villig til at droppe jeres kontakt pga nogle penge. Den anden ting er en regel jeg selv har fulgt - gå aldrig tilbage til en fuser. I har jo allerede skrevet sammen før uden at det endte med at skulle være jer to. Hvorfor skulle det have ændret sig? Og så virker jeres "forhold" allerede nu uligevægtigt på den måde at du virker mere vild med ham end han er med dig - og I er ikke engang begyndt at date endnu. I min verden skal han "kurtisere" dig og vise sig fra sin bedste side (det skal du også) og det synes jeg bestemt ikke han gør. I min verden er han ikke i en position til at stille de krav han gør.

Der er masser af fisk i havet og du fortjener en som behandler dig godt - og som ligestillede voksne mennesker.

Anmeld Citér

13. maj 2015

modesty

Ja hvordan kommer man videre.

Jeg er gået fra min x for 3 uger siden, vi har snakket sammen hver dag og også mødtes et par gange så vi er gået fra hinanden som venner og var enige.

Jeg er så begyndt at skrive med en tidligere bekendt og ja det kan godt være det er tidligt men jeg følte for jeg havde lyst til at skrive.

Jeg har nogle penge hos min x som han skylder mig for noget afdrag der står i min navn. Mindre beløber, disse penge vil jeg jo selvfølgelig gerne han betaler hver mdr. og så har han købt nogle møbler han betaler over 4 gange.

Han jeg skriver med har fået forklaret alt omkring de her penge og det lød som om han forstod mig, men finder så ud af i dag han ikke vil snakke med mig eller se mig før jeg er helt ude af de penge med min x. men det ene afdrag øber bare over 1 år endnu.

Jeg har nu sagt til ham jeg skriver med at de penge kan være lige meget da jeg selv kan æde den regning, ja det er surt men jeg føler bare noget for ham.

Men han siger jeg stadig vil have noget sammen med min x og det vil han ikke have. Jeg har prøvet at sige jeg kan bevise dette ved at ringe til min x mens han hører på og sige vi ikke skal have kontakt da jeg har fundet en ny, men han vil ikke rigtig høre.

Nogen der har nogle gode råd. Jeg vil ikke dunkes i hovedet over jeg skriver med en ny nu, men gerne have nogle råd. Føler meget for denne mand jeg skriver med og det har jeg gjort før så jeg er meget ked af det nu skal være på denne måde.

Håber på lidt hjælp. Og ja jeg ved det er dumt at have oprettet noget for en når det nu er gået i stykker men det havde jeg jo ikke regnet med og det er en lektie til mig om ikke at gøre det mere i fremtiden.

Ham du skriver med er alt, alt for jaloux. Og det kommer til at skabe endnu større problemer for dig i fremtiden, hvis du vælger at føje ham.

Glem ham og find en bedre mand.

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

Skrev en lang besked til ham i går som han ikke har gidet svare på så det viser jo bare han ikke har ment de ting han har sagt. 

Anmeld Citér

15. maj 2015

kesuh

Ja så sparede du mig næsten for at at svare pga det sidste svar du kom med.  

Mit svar ville have været: Lad være med ham den nye, som nogle af de andre piger påpeger. 

Få afviklet de penge mellem dig og din eks og nyd livet som single for en kort stund indtil der falder ro på det hele og du føler du har plads til at have en ny fyr omkring dig. Selv om stemmen skriger op omkring "jeg vil have tryghed".

Taler af erfaring ;-) 

Anmeld Citér

15. maj 2015

Anonym trådstarter

Er også nået dertil hvor han kan rende og hoppe. han blev ved at holde på jeg skulle få de penge og INTET have med ham at gøre på nogen måde og det kan jeg ikke bruge til noget.

Så jeg fortsætter med at snakke med min x som jeg har gjort indtil nu. Da vi snakker godt sammen og jeg hjælper ham lidt med forskellige ting som jeg er bedre til end ham.

Så det er nok bare sådan det skal være, så må jeg i gang med min plan om baby i stedet.

Anmeld Citér

15. maj 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Er også nået dertil hvor han kan rende og hoppe. han blev ved at holde på jeg skulle få de penge og INTET have med ham at gøre på nogen måde og det kan jeg ikke bruge til noget.

Så jeg fortsætter med at snakke med min x som jeg har gjort indtil nu. Da vi snakker godt sammen og jeg hjælper ham lidt med forskellige ting som jeg er bedre til end ham.

Så det er nok bare sådan det skal være, så må jeg i gang med min plan om baby i stedet.

Nyd nu dig selv lidt. Få lidt ro og find dig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.