Ja hvordan kommer man videre.
Jeg er gået fra min x for 3 uger siden, vi har snakket sammen hver dag og også mødtes et par gange så vi er gået fra hinanden som venner og var enige.
Jeg er så begyndt at skrive med en tidligere bekendt og ja det kan godt være det er tidligt men jeg følte for jeg havde lyst til at skrive.
Jeg har nogle penge hos min x som han skylder mig for noget afdrag der står i min navn. Mindre beløber, disse penge vil jeg jo selvfølgelig gerne han betaler hver mdr. og så har han købt nogle møbler han betaler over 4 gange.
Han jeg skriver med har fået forklaret alt omkring de her penge og det lød som om han forstod mig, men finder så ud af i dag han ikke vil snakke med mig eller se mig før jeg er helt ude af de penge med min x. men det ene afdrag øber bare over 1 år endnu.
Jeg har nu sagt til ham jeg skriver med at de penge kan være lige meget da jeg selv kan æde den regning, ja det er surt men jeg føler bare noget for ham.
Men han siger jeg stadig vil have noget sammen med min x og det vil han ikke have. Jeg har prøvet at sige jeg kan bevise dette ved at ringe til min x mens han hører på og sige vi ikke skal have kontakt da jeg har fundet en ny, men han vil ikke rigtig høre.
Nogen der har nogle gode råd. Jeg vil ikke dunkes i hovedet over jeg skriver med en ny nu, men gerne have nogle råd. Føler meget for denne mand jeg skriver med og det har jeg gjort før så jeg er meget ked af det nu skal være på denne måde.
Håber på lidt hjælp. Og ja jeg ved det er dumt at have oprettet noget for en når det nu er gået i stykker men det havde jeg jo ikke regnet med og det er en lektie til mig om ikke at gøre det mere i fremtiden.
Anmeld
Citér