Gravid og uforskyldt vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

Miss BananaHammock

Christine skriver:

Jeg aner ikke noget om det, men man kan tabe sig pga. alm. sukkersyge så måske er det samme tilfældet ved graviditetssukkersyge? Men hvis du spiser sundt osv. så er det nok helt ok. Og måske teoretisk set er det jo også tungt at bære på to babyer, så det er måske en slags workout selv om du ikke bevæger dig meget? 

Synes ikke det er alarmerende du har tabt, men god ide at spørge på hospitalet.

Det kan ihvertfald sagtens føles som en hård workout bare at gå op af trapperne! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Hectar

Altså jeg kender en der bare ved hjælp af kostomlægning og daglig motion tabte sig 35 kg i løbet af sin graviditet, og der var lægerne ikke bekymrede. Så tror ikke du skal være bekymret for et par kilo. 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Miss BananaHammock

Katafalk skriver:

Altså jeg kender en der bare ved hjælp af kostomlægning og daglig motion tabte sig 35 kg i løbet af sin graviditet, og der var lægerne ikke bekymrede. Så tror ikke du skal være bekymret for et par kilo. 

WOW det var også mange kilo. Og nej, du har nok ret - det er jo kun et par kilo. Tror bare jeg blev nervøs, da jeg som tvillingegravid bør tage på hver uge og ikke tabe mig, når jeg nu ikke havde så meget at tabe af før jeg blev gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.