Salg af vare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ved ikke om jeg ville sige noget, men måske noget i retning af, at jeg helst ser at salget bliver aftalt på forhånd 

Tak for svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Ved ikke om jeg ville sige noget, men måske noget i retning af, at jeg helst ser at salget bliver aftalt på forhånd 

Køber syntes jeg er meget mærkelig fordi jeg sagde at jeg ikke syntes det var ok bare at dukke op. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

Køber syntes jeg er meget mærkelig fordi jeg sagde at jeg ikke syntes det var ok bare at dukke op. 

de har sikkert andre skikke i norge... 

men det kan du jo huske til næste gang at du ønsker at sælge ved personligt fremmøde efter aftale

Anmeld Citér

12. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg kommer fra Kosovo og der aftaler man heller ikke besøg eller andet. Der kan altid komme gæster og ens hjem skal altid være klar til det - rent og pænt og noget at kunne byde sine gæster. Så der ville det ikke være så mærkeligt, men her i Danmark er det oftest aftalt på forhånd - så kan ikke lade være med at tænke om køber måske kommer et andet sted fra, hvor kotumen er at man bare kan komme og banke på, hvis man vil noget 

men ud fra de normer der er i Danmark - så er det da hende der er mærkelig

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg kommer fra Kosovo og der aftaler man heller ikke besøg eller andet. Der kan altid komme gæster og ens hjem skal altid være klar til det - rent og pænt og noget at kunne byde sine gæster. Så der ville det ikke være så mærkeligt, men her i Danmark er det oftest aftalt på forhånd - så kan ikke lade være med at tænke om køber måske kommer et andet sted fra, hvor kotumen er at man bare kan komme og banke på, hvis man vil noget 

men ud fra de normer der er i Danmark - så er det da hende der er mærkelig

Hun kommer fra Norge , hvor det i følge hende også er sådan . Men har boet i Danmark i 5 år. Men jeg fik en mindre overhaling af jeg var gal på den. Trods jeg sagde hun overskred min grænse ved at dukke op på den måde.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

de har sikkert andre skikke i norge... 

men det kan du jo huske til næste gang at du ønsker at sælge ved personligt fremmøde efter aftale

Men det viste jeg jo allerede inden men køber dukkede jo bare op uden aftale, uden at vi havde skrevet vedr handel. Hun havde blot skrevet på min annonce at hun ville købe, 2 timer senere at nu kom hun . Jeg havde ikke set det da jeg sad i møde. Så hele måden jeg ikke syntes er ok . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.