Salg af vare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. maj 2015

Anonym trådstarter

hvordan ville du reagere hvis du havde en vare sat til salg og der pludselig dukkede en køber op uden aftale ?

Har idag sat i vare til salg, sidder derefter i møde i 2 timer . Da mødet er slut sætter jeg mig lige i min sofa , kikker lige min tlf for beskeder og ser der kommer en gående udenfor min mand lukker op og spørg til varen om jeg har en aftale , hvilket jeg ikke har . Det er så en som har skrevet på min annonce i mellem tiden , men har jeg ikke set pga mødet . Annoncen har kun været på i de to timer jeg havde siddet i møde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det ville jeg ikke bryde mig om. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det ville være mærkligt at folk bare kom uden at ha lavet en aftale først!

På den anden side, så hvis du har sat din add ind sammen med annoncen, så har han nok tænkt at det var ok lige at kigge forbi. Vh stine

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det ville jeg ikke bryde mig om. 

Ville du sige noget ? Og hvorfor ville du ikke det ? 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes det ville være mærkligt at folk bare kom uden at ha lavet en aftale først!

På den anden side, så hvis du har sat din add ind sammen med annoncen, så har han nok tænkt at det var ok lige at kigge forbi. Vh stine

Jeg har ikke sat min adresse ind , og har ikke tlf ved mine annoncer. Hun har handlet her før, derfra hun kendte adresse . Men vi havde slet ikke skrevet sammen angående køb så syntes det var upassende bare at dukket op 

Anmeld Citér

12. maj 2015

StineW79

Anonym skriver:

Jeg har ikke sat min adresse ind , og har ikke tlf ved mine annoncer. Hun har handlet her før, derfra hun kendte adresse . Men vi havde slet ikke skrevet sammen angående køb så syntes det var upassende bare at dukket op 

Ja så er det virklig mærkligt! 

Fik du solgt din vare? Vh stine

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja så er det virklig mærkligt! 

Fik du solgt din vare? Vh stine

Ja men blev lidt " sur " da jeg fandt det grænseoverskridende bare at dukke op, hvilket jeg sagde til hende . Men ja vare blev solgt fik dog efterfølgende en træls besked fra køber . Så blev da i tvivl om jeg var så mærkelig, at jeg fandt det mærkeligt bare at dukke op uden aftale. Er en meget privat person så det var bare upassende for mig

Anmeld Citér

12. maj 2015

StineW79

Anonym skriver:

Ja men blev lidt " sur " da jeg fandt det grænseoverskridende bare at dukke op, hvilket jeg sagde til hende . Men ja vare blev solgt fik dog efterfølgende en træls besked fra køber . Så blev da i tvivl om jeg var så mærkelig, at jeg fandt det mærkeligt bare at dukke op uden aftale. Er en meget privat person så det var bare upassende for mig

Ej jeg ville heller ik bryde mig om at fremmede kom uanmeldt! Hva skrev hun da? Vh stine

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ej jeg ville heller ik bryde mig om at fremmede kom uanmeldt! Hva skrev hun da? Vh stine

Forstår ikke helt hvad der står da hun er nordmand .  

Anmeld Citér

12. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ville du sige noget ? Og hvorfor ville du ikke det ? 

Ved ikke om jeg ville sige noget, men måske noget i retning af, at jeg helst ser at salget bliver aftalt på forhånd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.