16årig får erstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
20 svar
20 synes godt om
11. maj 2015

TNBC

Har I læst artiklen om pigen der har fået erstatning fordi hun fik afslag på grund af sin alder? (Hun skulle kunne køre bil)

http://ekstrabladet.dk/nyheder/dansk-pige-faar-erstatning-for-ikke-at-vaere-voksen/5560396

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Hectar

Det er jo komplet vanvid. Man skal iøvrigt være 18 år for at servere alkohol.

Anmeld Citér

11. maj 2015

TNBC

Katafalk skriver:

Det er jo komplet vanvid. Man skal iøvrigt være 18 år for at servere alkohol.

Ja og køre bil.

Forstår ikke at hun har søgt noget hun jo ikke må..

Synes det er så åndsvagt at hun har fået erstatning på grund af noget hun ikke ville få alligevel.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Kløver

Yurie skriver:

Har I læst artiklen om pigen der har fået erstatning fordi hun fik afslag på grund af sin alder? (Hun skulle kunne køre bil)

http://ekstrabladet.dk/nyheder/dansk-pige-faar-erstatning-for-ikke-at-vaere-voksen/5560396

Latterligt! Hvad med de arbejdsløse voksne som ikke kan dge ung-stillinger, skal de så også skabe sig og kræve ind ved kasse 1. Utroligt hun fik medhold 

nogle forstår virkelig at udnytte og drage regler i en gradbøjning til egen fordel  ødelægger de gode sikkersnet, når det udnyttes på den måde.  

Anmeld Citér

12. maj 2015

TNBC

Årgangs Mor skriver:

Latterligt! Hvad med de arbejdsløse voksne som ikke kan dge ung-stillinger, skal de så også skabe sig og kræve ind ved kasse 1. Utroligt hun fik medhold 

nogle forstår virkelig at udnytte og drage regler i en gradbøjning til egen fordel  ødelægger de gode sikkersnet, når det udnyttes på den måde.  

Det må vi prøve...

Jeg synes også det er utroligt at hun får medhold, når hun søger et arbejde hun ikke kan. Hun har ikke kørekort og må ikke sælge alkohol... seriøst..

Så kan vi vel klage hver gang vi ikke får et job.

Anmeld Citér

12. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er vel et eksempel på hvad en forkælet teenager kan i dag. 

Der var noget hun ville have.. Hun fik det ikke.. Hun vil stadig have det og giver ikke op.. Ser det tit fra blandt andet min lillesøster, bare ikke så ekstreme "anmodninger". 

Men ja, jeg synes også det virker en smule latterligt det her. Som der bliver skrevet; hun er jo et barn. Ikke en voksen. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Frk.S

Nej, men altså hvad sker der?? 

Hvordan i al verden kan det lade sig gøre at få erstatning for ikke at være gammel nok til at køre bil eller servere alkohol.
Det der er nærmest så langt ude som det kan være, og det tangerer jo amerikanske tilstande. 

At hun kan finde på at klage over ikke at få et job, hvor man skal køre bil, når hun kun er 16, er sygt nok i sig selv. Men at hun får medhold er fuldstændig absurd. 

Man skal godt nok passe på med at sige curling-unger imod....! 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Monski

SDD skriver:

Det er vel et eksempel på hvad en forkælet teenager kan i dag. 

Der var noget hun ville have.. Hun fik det ikke.. Hun vil stadig have det og giver ikke op.. Ser det tit fra blandt andet min lillesøster, bare ikke så ekstreme "anmodninger". 

Men ja, jeg synes også det virker en smule latterligt det her. Som der bliver skrevet; hun er jo et barn. Ikke en voksen. 

Jeg tror nu hun har fået en hjælpende hånd af sine forældre, tror det er de færreste 16-årige der ved hvordan man sagsøger

Anmeld Citér

12. maj 2015

alenemor42

Det er sygt!  Umiddelbart tænker jeg at der må være nogle forældre et eller andet sted der har bakket op?!  

Jeg overvejer at søge en speciel læge stilling.... Hallo tænk lige på hvad jeg må kunne inddrive når jeg ikke bliver ansat pga manglende kvalifikationer  

Anmeld Citér

12. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Monski skriver:

Jeg tror nu hun har fået en hjælpende hånd af sine forældre, tror det er de færreste 16-årige der ved hvordan man sagsøger

Nej præcis. Men det er igen ved at være meget almindeligt at forældrene bakker op om de mest underlige ting bare for at gøre børnene tilfredse og/eller give dem det de vil have/"har ret til".

jeg håber aldrig det bliver min datter eller mig som forælder. Men nu får vi af se hun er kun 10 mdr lige nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.