hypnose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
16 svar
3 synes godt om
11. maj 2015

Kay

Nogle der har erfaring med hypnose? Hvad "fik" i det i mod og virkede det? Og kan i evt anbefale en?

jeg trøste priser og det sidder dybt i mig, tror altid det har været sådan  samtidig spiser jeg når jeg "keder mig" altså når jeg lige har 2 min hvor jeg ikke ved hvad jeg skal lave hvilket gør at jeg nærmest spiser konstant i øjeblikket, har en efterfødselsreaktion på alt det her omkring Viva som bare har gjort spisning meget værre 

og ved ikke helt om hypnose vil kunne hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Nogle der har erfaring med hypnose? Hvad "fik" i det i mod og virkede det? Og kan i evt anbefale en?

jeg trøste priser og det sidder dybt i mig, tror altid det har været sådan  samtidig spiser jeg når jeg "keder mig" altså når jeg lige har 2 min hvor jeg ikke ved hvad jeg skal lave hvilket gør at jeg nærmest spiser konstant i øjeblikket, har en efterfødselsreaktion på alt det her omkring Viva som bare har gjort spisning meget værre 

og ved ikke helt om hypnose vil kunne hjælpe mig

Jeg har ingen erfaring med hypnose, men jeg har selv trøste spist og hygge-spist.

Det der hjalp mig var simpelthen at lægge hele min kost om. Jeg spiser lchf og elsker det!  Jeg spiser 3 gange om dagen og er ikke sulten mellem måltiderne. Jeg har heller ikke noget jeg sådan bare lige kan hive ud af køleskabet, alt kræver lidt arbejde og forberedelse. Det hjælper også på det

Og ikke nok med det så taber jeg mig også, har mere energi og min søvnkvalitet er langt bedre

Anmeld Citér

11. maj 2015

MarianneRubi

Jeg har kun erfaring med hypnose for at kunne sove og det virker for mig

men det er jo intet i retning af dit problem desværre 

men ikke alle er modtagelige overfor hypnose heller 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kay

MummiT skriver:

Jeg har ingen erfaring med hypnose, men jeg har selv trøste spist og hygge-spist.

Det der hjalp mig var simpelthen at lægge hele min kost om. Jeg spiser lchf og elsker det!  Jeg spiser 3 gange om dagen og er ikke sulten mellem måltiderne. Jeg har heller ikke noget jeg sådan bare lige kan hive ud af køleskabet, alt kræver lidt arbejde og forberedelse. Det hjælper også på det

Og ikke nok med det så taber jeg mig også, har mere energi og min søvnkvalitet er langt bedre

Ja for 6 år siden lagde jeg selv min kost om og tabte en masse, men med 2 børn og en efterfødselsreaktion og hvor den mindste hele tiden skal til læger og undersøgelser osv på grund af hendes ganespalte og følgerne ved det har jeg ikke rygraden til selv at stoppe mig selv og det er lige som første skridt i kostomlægning er ikke at småspise hele tiden

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kay

MarianneRubi skriver:

Jeg har kun erfaring med hypnose for at kunne sove og det virker for mig

men det er jo intet i retning af dit problem desværre 

men ikke alle er modtagelige overfor hypnose heller 

Nej det har jeg hørt, men hvordan ved man om man er modtagelig

Anmeld Citér

11. maj 2015

MarianneRubi

Kay skriver:

Nej det har jeg hørt, men hvordan ved man om man er modtagelig

Hehe kun ved at prøve 

og virker det er man modtagelig

kommer man ind i den her trance ting så er man klart modtagelig  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kay

MarianneRubi skriver:

Hehe kun ved at prøve 

og virker det er man modtagelig

kommer man ind i den her trance ting så er man klart modtagelig  

Og det virkede for dig? 

Anmeld Citér

11. maj 2015

MarianneRubi

Kay skriver:

Og det virkede for dig? 

Det skrev jeg da længere oppe at det gjorde  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kay

MarianneRubi skriver:

Det skrev jeg da længere oppe at det gjorde  

Når ja om tænker også på den lange bane

Anmeld Citér

11. maj 2015

viben

Jeg har valgt at se min overspisning som udtryk for mere end bare overvægt der skal tabes, men fordi det igennem hele mit liv har været min måde at håndtere følelser - både glæde, trøst og kedsomhed. Jeg har altid identificeret mig med min vægt og brugt den til at slå mig selv i hovedet med når jeg allerede lå ned, og give mig glæde når den gik ned. Idag arbejder jeg på at finde ud af hvem jeg er, og hvad der udover maden kan gove mig nydelse. Slut med slankekure, regler og kvikfix tankegange og igang med at lære mig selv at kende igen. Følger et onlineforløb på Jetteuhre.dk som jeg her er måned inde i kun kan anbefale, på trods af at jeg endnu ikke er begyndt at tabe mig. Men jeg kan mærke at mine mønstre langsomt ændres i takt med at selvrefleksionen vokser...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.