Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Så skulle du absolut også kunne teste.. Har klinikken styr på dig.? 

Er jeg lidt i tvivl om de har. Det er første forsøg. Men tager en snak med dem hvis den er negativ. For synes ikke rigtig det her kan passe.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

Anonym trådstarter

FruNielsen81 skriver:

Her bliver jeg altså liiiiige nød til at indskyde noget....  Vi startede i det offentlige.... 5 iui og 4 IVF/ICSI.... Og de undersøgte ikke andet en det "alm" sæd og vandscanning.... Det er først da jeg kom på privat klinik (CFC) at de lavede en hysteskopi på mig for at kikkertundersøge om alt så ud som det skal og om der kunne være nogle polypper som sad og generede en graviditet.... Dette skete efter det første mislykkedes forsøg i det private... Eneste forskel den første gang var laser assisted hatching.... Den anden gang i det private siger de at det muligvis ikke er mine æg der modner godt nok... Dvs de deler sig fint og det hele men sætter sig ikke fast.... Vi ændrer så en LILLE smule i min medicin... Og BUM!! Nu er jeg gravid for første gang med hvad der ligenu ser ud til at blive trillinger!! Så jeg er meeeeeget glad for det private. Vi skylder CFC ALT

Ej hvor vildt! Stort tillykke med det!

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

FruNielsen81 skriver:

Her bliver jeg altså liiiiige nød til at indskyde noget....  Vi startede i det offentlige.... 5 iui og 4 IVF/ICSI.... Og de undersøgte ikke andet en det "alm" sæd og vandscanning.... Det er først da jeg kom på privat klinik (CFC) at de lavede en hysteskopi på mig for at kikkertundersøge om alt så ud som det skal og om der kunne være nogle polypper som sad og generede en graviditet.... Dette skete efter det første mislykkedes forsøg i det private... Eneste forskel den første gang var laser assisted hatching.... Den anden gang i det private siger de at det muligvis ikke er mine æg der modner godt nok... Dvs de deler sig fint og det hele men sætter sig ikke fast.... Vi ændrer så en LILLE smule i min medicin... Og BUM!! Nu er jeg gravid for første gang med hvad der ligenu ser ud til at blive trillinger!! Så jeg er meeeeeget glad for det private. Vi skylder CFC ALT

Hvad har i givet for behandlingen? 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Jn81

Anonym skriver:

Hvad har i givet for behandlingen? 

Den første gang gav vi 24500kr.... Det var for selve IVF behandlingen, ICSI og laser assisted hatching.... 2 gang var der en rabat på 5000kr.... Oveni dette kommer så medicinen... Men der er jeg medlem af Danmark og får det hele betalt... 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Er jeg lidt i tvivl om de har. Det er første forsøg. Men tager en snak med dem hvis den er negativ. For synes ikke rigtig det her kan passe.

Hvad sagde testeb..? 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Hvad sagde testeb..? 

Den var negativ og har ondt i maven og ryggen idag så håber mens er på vej. Og så passer det meget godt med at den har fulgt min egen cyklus. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

FruNielsen81 skriver:

Den første gang gav vi 24500kr.... Det var for selve IVF behandlingen, ICSI og laser assisted hatching.... 2 gang var der en rabat på 5000kr.... Oveni dette kommer så medicinen... Men der er jeg medlem af Danmark og får det hele betalt... 

Ja okay.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Den var negativ og har ondt i maven og ryggen idag så håber mens er på vej. Og så passer det meget godt med at den har fulgt min egen cyklus. 

Satans  

var HELT sikker på at den var positiv  

Så er det bare at prøve igen.. Vi prøvede som sagt 5 gange

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Satans  

var HELT sikker på at den var positiv  

Så er det bare at prøve igen.. Vi prøvede som sagt 5 gange

Ja var os klar på og skulle prøve igen

Nu må jeg bare vente på mens kommer, forhåbentligt snart!

Anmeld Citér

12. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja var os klar på og skulle prøve igen

Nu må jeg bare vente på mens kommer, forhåbentligt snart!

Det er nemlig det dejlige.. Når mens kommer ved man at der er 14 dage og så er man igang igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.