Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
30 svar
3 synes godt om
9. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg havde test dag i onsdags hvor testen var negativ. Jeg har den sidste uge haft ømme brystvorter og jeg kan tude over alt. Har stadig ikke fået min mens og synes efterhånden det er frustrerende. Jeg synes jeg tisser hele tiden.

Jeg er idag 4+5 er der andre der har prøvet det og hvad er det endt ud i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Jeg havde test dag i onsdags hvor testen var negativ. Jeg har den sidste uge haft ømme brystvorter og jeg kan tude over alt. Har stadig ikke fået min mens og synes efterhånden det er frustrerende. Jeg synes jeg tisser hele tiden.

Jeg er idag 4+5 er der andre der har prøvet det og hvad er det endt ud i?

Har du prøvet at teste Idag..?

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Har du prøvet at teste Idag..?

Nej aftale med OUH at der skulle gå en uge før jeg testede igen. Har lige bestilt nye test så jeg regner med og have dem mandag eller tirsdag og så må jeg teste der. 

For bliver da vanvittig af det her. Men min cyklus blev gjort en uge kortere pga hormoner så er i tvivl om det er derfor min krop ikke kan finde ud af det men så skulle min mens komme imorgen eller mandag. Men plejer bare ikke have ømme bryster med mindre jeg har æl.

Anmeld Citér

9. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Nej aftale med OUH at der skulle gå en uge før jeg testede igen. Har lige bestilt nye test så jeg regner med og have dem mandag eller tirsdag og så må jeg teste der. 

For bliver da vanvittig af det her. Men min cyklus blev gjort en uge kortere pga hormoner så er i tvivl om det er derfor min krop ikke kan finde ud af det men så skulle min mens komme imorgen eller mandag. Men plejer bare ikke have ømme bryster med mindre jeg har æl.

Orv du er sej.. Jeg havde nået at være i netto eller Rema 100 gange efter for at købe test :p 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Orv du er sej.. Jeg havde nået at være i netto eller Rema 100 gange efter for at købe test :p 

Tja har jeg os lyst til. Men det skader mere end det gavner i hvert fald for mig  

For jeg bliver så skuffet og ked af det hver gang så vil hellere vente og få mens som jeg egentlig forventer og få har bare sådan en dårlig fornemmelse :/

Anmeld Citér

9. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Tja har jeg os lyst til. Men det skader mere end det gavner i hvert fald for mig  

For jeg bliver så skuffet og ked af det hver gang så vil hellere vente og få mens som jeg egentlig forventer og få har bare sådan en dårlig fornemmelse :/

Jeg har det helt omvendt. Meget hellere få svar med negativ test og vide at mens kommer, end at få svaret med blod :p

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg har det helt omvendt. Meget hellere få svar med negativ test og vide at mens kommer, end at få svaret med blod :p

Det er nok fordi jeg bare ved at den ikke er der den her gang heller ikke. 

Nogen gange tror jeg aldrig på det lykkes. Men må bare vente på mens og igang igen  

Anmeld Citér

9. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det er nok fordi jeg bare ved at den ikke er der den her gang heller ikke. 

Nogen gange tror jeg aldrig på det lykkes. Men må bare vente på mens og igang igen  

Hvor mange forsøg har i har haft..?

kender det absolut godt.. Det er bare er helved at skulle igennem.. Vi var igennem 5 forsøg. 3 forsøg blev gravidtet som sluttede i 7+2. Og så

var det bare igang igeeeeen.. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Hvor mange forsøg har i har haft..?

kender det absolut godt.. Det er bare er helved at skulle igennem.. Vi var igennem 5 forsøg. 3 forsøg blev gravidtet som sluttede i 7+2. Og så

var det bare igang igeeeeen.. 

Har været igennem 4 i privat og det her er det første i offentlig. 

Men de første 4 forsøg havde de ikke undersøgt mig og det viste sig efterfølgende jeg havde pco.

og jeg kom derfor på metformin og det har hjulpet min cyklus til og blive stabil os derfor jeg ikke forstår hvorfor min krop endnu engang skal være så åndssvag! 

Og denne gang var der endda 2-3 æg der var modne og klar. Og lægen var overbevist om at det måtte lykkes. Men næh nej ikke endnu. 

Så det er bare op på hesten igen. 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Har været igennem 4 i privat og det her er det første i offentlig. 

Men de første 4 forsøg havde de ikke undersøgt mig og det viste sig efterfølgende jeg havde pco.

og jeg kom derfor på metformin og det har hjulpet min cyklus til og blive stabil os derfor jeg ikke forstår hvorfor min krop endnu engang skal være så åndssvag! 

Og denne gang var der endda 2-3 æg der var modne og klar. Og lægen var overbevist om at det måtte lykkes. Men næh nej ikke endnu. 

Så det er bare op på hesten igen. 

Armen nej.. Altså de privat klinikker!!! Høre det gentagende gang at folk først bliver udredt når de når det offentlige. Jamen hvem ved.. Måske du er gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.