Hvilken uge mærkede i det første "rigtige" spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2015

charthys

første gang omkring uge 18.

anden og tredje gang fra omkring uge 12, men der er det jo ikke spark, nærmere en slags aen på indersiden en sjælden gang imellem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

Maja88

10. maj 2015

Starfish

Tullemulle skriver:

Hej alle!

jeg har et spørgsmål til jer førstegangsgravide, hvilken uge mærkede i det "rigtige" spark?

jeg stiller spørgsmålet fordi jeg er førstegangsgravid, jeg ved ikke rigtig hvad uge man burde mærke noget til baby, jeg har hørt noget om man burde kunne mærke baby senest i uge 21? Men er det ikke meget sent? Eller er det meget normalt?

jeg er i uge 19+3 i dag, og jeg tror det er min lille dreng jeg kan mærke, (føles som en fisk der svømmer rundt i maven på mig)  

glæder mig til at høre fra jer

Jeg mærkede liv første gang i uge 16 hvis jeg skal gå efter hvornår jeg var helt sikker. Men mener faktisk at jeg mærkede det før en enkelt gang også.

Anden gang mærkede jeg liv en enkelt gang i uge 12, men derefter først i ca uge 21 igen

Anmeld Citér

10. maj 2015

MyLove E

Jeg mærkede ikke rigtig spark, men HIKKE masse hikke 

Anmeld Citér

9. juni 2015

minbabysmor

Omkring 23. uge, men begyndte heller ikke rigtig at vokse før der.

Anmeld Citér

9. juni 2015

B&J

I uge 19 

Anmeld Citér

9. juni 2015

namaha

Jeg er førstegangs og allerede i uge 15 kunne. Jeg mærke vors datter, som en masse bobler/ små puf 

i uge 19 begyndte jeg at kunne mærke rigtig spark fra hende og har siden mærket hende hver dag 

Anmeld Citér

9. juni 2015

hmg86

Tullemulle skriver:

Hej alle!

jeg har et spørgsmål til jer førstegangsgravide, hvilken uge mærkede i det "rigtige" spark?

jeg stiller spørgsmålet fordi jeg er førstegangsgravid, jeg ved ikke rigtig hvad uge man burde mærke noget til baby, jeg har hørt noget om man burde kunne mærke baby senest i uge 21? Men er det ikke meget sent? Eller er det meget normalt?

jeg er i uge 19+3 i dag, og jeg tror det er min lille dreng jeg kan mærke, (føles som en fisk der svømmer rundt i maven på mig)  

glæder mig til at høre fra jer

Jeg var 18+.. kan ikke huske hvad dag i ugen.. og der gik faktisk ikke lang tid før jeg mærkede det dagligt.. blev selv overrasket da alle sagde man først mærkede det senere.. men hvis vi snakker rigtigt spark.. så var det nok først i uge 20+

Anmeld Citér

9. juni 2015

pastry26

18+0-19+0, deromkring 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Maja88

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.