endelig vuggestue plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

hoho portoen er da vist det mindste problem   men ja de er skide fede.... Gid Baloo kunne passe dem.

Kan hun ikke det...der er jo en der hedder 0-til et eller andet, altså den der hed str small, har bestilt medium til feluca, håber da ikke de er for store...

haha kan lige se et for mig a det sådan nogle kæmpe koldser hun skal rende rundt med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Kan hun ikke det...der er jo en der hedder 0-til et eller andet, altså den der hed str small, har bestilt medium til feluca, håber da ikke de er for store...

haha kan lige se et for mig a det sådan nogle kæmpe koldser hun skal rende rundt med....

Det tror jeg ikke M kan... Kan du huske de der futter jeg viste herinde... Dem købte jeg jo i o-6 mdr. (16-17, tror jeg de hed) og der kan hun ha´begge fødder i en (almost)  købte så sådan nogle bamsestøvler i h&m i 14-15, de er sq også for store... men er dog bedre... Men de er for store i skaftet, så forleden dag i centret, render jeg konstant og ledte efter hendes støvle da den hele tiden faldt. Selvom jeg havde bukket hendes strømpe ud over og bukserne sad også udover.... Så nu må unge sq fryse sine fødder... 

men jeg tror godt Feluca kan passe en M.

Anmeld

11. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Det tror jeg ikke M kan... Kan du huske de der futter jeg viste herinde... Dem købte jeg jo i o-6 mdr. (16-17, tror jeg de hed) og der kan hun ha´begge fødder i en (almost)  købte så sådan nogle bamsestøvler i h&m i 14-15, de er sq også for store... men er dog bedre... Men de er for store i skaftet, så forleden dag i centret, render jeg konstant og ledte efter hendes støvle da den hele tiden faldt. Selvom jeg havde bukket hendes strømpe ud over og bukserne sad også udover.... Så nu må unge sq fryse sine fødder... 

men jeg tror godt Feluca kan passe en M.

Århhh nogle små bette nusse fødder hun må have....

Her ryger skoene også altid af. Har de sødeste reebok sko til hende, men hun piller altid velkro lukningen op, og så ryger de af....Tror feluca har 10 par sko..hahahaha...

Men søgte på skoene på google og kom ind på en engelsk side, der var så sådan reklame videoer med skoene..og de kan strammes ind to steder så de burde kunne sidde godt fast..også på de små bette fødder...smiler

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Århhh nogle små bette nusse fødder hun må have....

Her ryger skoene også altid af. Har de sødeste reebok sko til hende, men hun piller altid velkro lukningen op, og så ryger de af....Tror feluca har 10 par sko..hahahaha...

Men søgte på skoene på google og kom ind på en engelsk side, der var så sådan reklame videoer med skoene..og de kan strammes ind to steder så de burde kunne sidde godt fast..også på de små bette fødder...smiler

hmmm måske jeg kan finde ud af hvor lange de er i skaftet... De skal jo helst ikke gå op over hendes knæ... og så af venter jeg lige en status fra kvalitetspanelet....

Anmeld

12. september 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Yees idag kom brevet endelig om hvor Feluca skal gå i vuggestue henne.

Havde kun ønsket en bestemt, en der hedder Kanen.
Jeg regnede ik med af få plads til hende der, da den er meget eftertragtet og 3 fra min mødregruppe havde fået plads til deres med start 1sep og 1okt, så tænkte mine chancer var små....men dælme om heldet ik var med mig for engangs skyld,
Plads i Kanen fra d 15 nov som ønsket..er super glad, også fordi Feluca så kender 3 af ungerne i forvejen....weeeeeiiii 

Og skræmmende a tiden nærmer sig hastigt for a min bette tøs skal i vuggestue....snøft snøft....

Nej hvor fedt!!!
Ja man kan desværre ikke altid være heldig at få plads hvor man ønsker sig, men det er bare så fedt når det så sker

Ja næste gang vi skal til det så er det børnehave puha, kun et år til Liva skal det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.