endelig vuggestue plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. september 2009

NaFe

Yees idag kom brevet endelig om hvor Feluca skal gå i vuggestue henne.

Havde kun ønsket en bestemt, en der hedder Kanen.
Jeg regnede ik med af få plads til hende der, da den er meget eftertragtet og 3 fra min mødregruppe havde fået plads til deres med start 1sep og 1okt, så tænkte mine chancer var små....men dælme om heldet ik var med mig for engangs skyld,
Plads i Kanen fra d 15 nov som ønsket..er super glad, også fordi Feluca så kender 3 af ungerne i forvejen....weeeeeiiii 

Og skræmmende a tiden nærmer sig hastigt for a min bette tøs skal i vuggestue....snøft snøft....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Jeg regnede ik med af få plads til hende der, da den er meget eftertragtet og 3 fra min mødregruppe havde fået plads til deres med start 1sep og 1okt, så tænkte mine chancer var små....men dælme om heldet ik var med mig for engangs skyld,
Plads i Kanen fra d 15 nov som ønsket..er super glad, også fordi Feluca så kender 3 af ungerne i forvejen....weeeeeiiii 

Og skræmmende a tiden nærmer sig hastigt for a min bette tøs skal i vuggestue....snøft snøft....

Ejjj hvor godt tillykke med det, er da super dejligt for jer

Er altid stort og skræmmende at de skal starte, er nu et par mdr siden Emil startede og har stadig ikke vænnet mig til det hehe

Anmeld

11. september 2009

Bondepigen

Nej hvor er det godt du fik dit ønske opfyldt!!! Tillykke med det.

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

ja så skal hun skal hun da bestemt ha´ støvlerne... Intet mindre kan da gøre det

Tillykke til jer 2 tøzer.

Anmeld

11. september 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Ejjj hvor godt tillykke med det, er da super dejligt for jer

Er altid stort og skræmmende at de skal starte, er nu et par mdr siden Emil startede og har stadig ikke vænnet mig til det hehe

Mange taaaaak,,,

Ja tror dælme også lige man skal vende sig til overlade dem til andre...man syntes jo stadig de er nogle små pus....

Anmeld

11. september 2009

NaFe

bondepigen skriver:

Nej hvor er det godt du fik dit ønske opfyldt!!! Tillykke med det.

Ja det bare super dejligt....den lille 1 min fra vores hjem, nemmer ku det ik være....

Anmeld

11. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

ja så skal hun skal hun da bestemt ha´ støvlerne... Intet mindre kan da gøre det

Tillykke til jer 2 tøzer.

Mange taaaak
støvlerne er skam bestilt....kunne bare ikke stå for dem, tror måske også hun får mere end et par, kunne nærmest ikke vælge....

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

hvilke har du bestilt?

Anmeld

11. september 2009

NaFe

malucca09 skriver:

hvilke har du bestilt?

Bestilte dem med kronen..de passer nemlig perfekt til flyverdragten...
men der var altså også nogle a de andre jeg bare må eje...og heldig vis er der jo ingen porto på....

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Bestilte dem med kronen..de passer nemlig perfekt til flyverdragten...
men der var altså også nogle a de andre jeg bare må eje...og heldig vis er der jo ingen porto på....

hoho portoen er da vist det mindste problem   men ja de er skide fede.... Gid Baloo kunne passe dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.