For meget fostervand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2015

amkjaer

Tusind tak for alle jeres svar det er virkelig dejligt at få lidt andre indput.  

Jeg har også fået at vide jeg skal ligge mig ned og ringe til fødegangen hvis vandet går. 

Hos mig blev det opdaget ved et tilfælde til en scanning i uge 30 tror måske tit ikke det opdages hvis man ikke scannes?? Men jeg kan også mærke forskel fra første graviditet idet han har mere plads derinde og er så stærk, nu så kan spark og bevægelse være virkelig voldsomme og ret smertefulde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Disarobi

Nelly4 skriver:

Hvordan opdages for meget forstervand? 

Mit sf mål var meget højt lige fra første jordemoderbesøg og jeg havde så meget vand at de ikke kunne få fat på barnet når de skulle lave vægtskøn,  så blev sendt til en scanning for at se om deres mistanke holdt stik. 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Ung kvinde mor snart til 2

amkjaer skriver:

Jeg er nu blevet scannet 2 gange med 3 ugers mellemrum pga for meget fostervand. Jeg er 34+0 i morgen.

Se siger det kan betyde at fødslen starter for tidligt men fra i morgen vil de ikke længere stoppe det hvis jeg går igang.

Er der nogen der har prøvet det? Gik i tidligt igang eller tiden ud?

Jeg er tilknyttet OUH og vil senest blive sat igang til termin men skal scannes igen om 2 uger. 

Ja har jeg med min søn fik af vide der var meget fostervand og født 39+1 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.