hcg blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Tutter92 skriver:

Self, det er helt forståeligt. Jeg har selv haft 2 sa'er og jeg gik os bare og ventede på at jeg kunne blive gravid igen.

Ja vil bare gerne have lukket den så vi kan komme videre med vores liv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Os&lilledig

Har altid fået svar samme dag hvis den er taget tidligt morgen og senest dagen efter kl 10. Slagelse sygehus har taget den og egen læge fået svar. Det går altid stærkt, netop fordi det er et meget følsomt område. Ville simpelthen banke i bordet og bede dem komme igang! 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Har altid fået svar samme dag hvis den er taget tidligt morgen og senest dagen efter kl 10. Slagelse sygehus har taget den og egen læge fået svar. Det går altid stærkt, netop fordi det er et meget følsomt område. Ville simpelthen banke i bordet og bede dem komme igang! 

Ja jeg fik taget den første 10.30 og den anden kl 8.00

Anmeld Citér

7. maj 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja jeg fik taget den første 10.30 og den anden kl 8.00

Det lyder helt godnat ikke at have fået svar.. Det er en nem lille rutine blodprøve. Sikker på at den ikke er glemt..?

Anmeld Citér

14. maj 2015

Dididiva

Hold da op det er lang tid.

De gange jeg har prøvet det fik jeg svar 2 timer efter.

hvor lang tid gik der før du fik svar?

Anmeld Citér

14. maj 2015

Anonym trådstarter

Dididiva skriver:

Hold da op det er lang tid.

De gange jeg har prøvet det fik jeg svar 2 timer efter.

hvor lang tid gik der før du fik svar?

Der gik en uge før jeg fik et brev og de skrev kun at alt var som det skulle være. Synes de er dårlige til at informere!  

Anmeld Citér

19. maj 2015

Dididiva

Anonym skriver:

Der gik en uge før jeg fik et brev og de skrev kun at alt var som det skulle være. Synes de er dårlige til at informere!  

Hold nu op, det er laaaaang tid.

Her i Randers tager de det meget seriøst. Blodprøven bliver sendt afsted med det samme og er klar 1-1,5 time senere. Så ringer jeg derop og får svar.

Jeg har også fået 2 numre til gyn. Afdelingen. Det ene er bagnummer, så jeg altid kan få fat i dem.

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

Dididiva skriver:

Hold nu op, det er laaaaang tid.

Her i Randers tager de det meget seriøst. Blodprøven bliver sendt afsted med det samme og er klar 1-1,5 time senere. Så ringer jeg derop og får svar.

Jeg har også fået 2 numre til gyn. Afdelingen. Det ene er bagnummer, så jeg altid kan få fat i dem.

Ja det er åbenbart bare Hjørring der er ligeglade eller ikke mener det er så vigtigt :s

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.