hcg blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. maj 2015

Anonym trådstarter

Hold op jeg er træt af det!!! Er det normalt at det skal tage en uge at få svar på hcg prøver? Jeg fik taget en prøve sidste fredag fordi jeg endte i en bio. Fik taget en til mandag. Ringede i forgårs og de sagde at de ville ringe Igår med svar på den. Det gjorde de så ikke. Har lige haft ringet igen. De har stadig ikke færdig gjort den?!?!  og hun vidste ikke lige hvornår den ville blive det :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Fremad

De plejer at sige 3 hverdage 

Anmeld Citér

7. maj 2015

S*DD

Jeg fik svar dagen efter. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Tutter92

Her plejer man at få svar samme dag, hvis det er tidligt på dagen man får dem taget.

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Tutter92 skriver:

Her plejer man at få svar samme dag, hvis det er tidligt på dagen man får dem taget.

Ej hvor øv. Det virker som om de sløser deroppe jeg kan jo ikke gøre andet end at ringe derop men de spiser mig bare af med at de ringer tilbage!!

Anmeld Citér

7. maj 2015

Tutter92

Anonym skriver:

Ej hvor øv. Det virker som om de sløser deroppe jeg kan jo ikke gøre andet end at ringe derop men de spiser mig bare af med at de ringer tilbage!!

Det er sgu ikk iorden !

Synes du skal ringe i morgen og forlange at få et svar!

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Tutter92 skriver:

Det er sgu ikk iorden !

Synes du skal ringe i morgen og forlange at få et svar!

Ja ikke? Det er Hjørring sygehus. Synes bare tit at de er skide langsomme deroppe

Anmeld Citér

7. maj 2015

Tutter92

Anonym skriver:

Ja ikke? Det er Hjørring sygehus. Synes bare tit at de er skide langsomme deroppe

Jeg har prøvet det på Hillerød og Holbæk sygehus, og begge steder fik jeg svar samme dag.

Synes godt nok det lyder lidt mærkeligt at du skal vente så længe.

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Tutter92 skriver:

Jeg har prøvet det på Hillerød og Holbæk sygehus, og begge steder fik jeg svar samme dag.

Synes godt nok det lyder lidt mærkeligt at du skal vente så længe.

Ja virkelig. Altså.. Det er fordi jeg har haft en sa og ja altså vi ved jo jeg ikke er gravid længere. Men vil barr gerne have en afslutning på det :s

Anmeld Citér

7. maj 2015

Tutter92

Anonym skriver:

Ja virkelig. Altså.. Det er fordi jeg har haft en sa og ja altså vi ved jo jeg ikke er gravid længere. Men vil barr gerne have en afslutning på det :s

Self, det er helt forståeligt. Jeg har selv haft 2 sa'er og jeg gik os bare og ventede på at jeg kunne blive gravid igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.