Jeg er blevet anbefalet at få lavet en gentest.. og har idag modtaget indkaldelse...
OG læser så til min store skræk, i vedlagte papir.. at før man kan indhente oplysninger skal ALLE parter givet tilladelse.... hvilket vil sige at folk får besked på at denne test skal laves... OG problemet ligger her at jeg INGEN kontakt har eller ønsker med hele min fars side...
derudover er jeg i et kæmpe dilemma... vi har kræft på begge sider af familien, og får jeg fortaget testen vil mine søskende jo få besked på om jeg er bære eller har genet eller om der er mulighed for vi har genet i familien.. og så står de og skal leve i enten uvished eller få den lavet selv...
det skal siges at er min positiv kan jeg ikke skjule det da, jeg så skal have fjernet begge bryster...
er der nogle der har fået lavet en gentest.. og vil dele jeres tanker omkring det... andre er bestemt også velkommen til at give sit indput og tanker omkring det....
jeg har børn, så jeg bør vel få den lavet for at kan forbygge... men vil man have døden som sin følgesvend eller uvisheden.. 
Anmeld
Citér