Anonym skriver:
Nå, jeg fik snakket med svigermor og blev ærlig talt ikke klogere.... Hun syntes at vi skal afgøre hvad vi vil. Det vil hun ikke bestemme. Men kunne godt fornemme at hvis vi kan vente så er det nok bedst. Så jeg tænker at så må min kæreste bestemme hvad han vil da det er hans forældre. Hvis det bliver senere så kan vores søn bare ikke passe dåbskjolen som hans søster også blev døbt i men så må man jo kunne finde andet tøj. Min svigerfar vil nok blive behandlet inden for 2-3 mdr.
Det er jo også svært for hende at sidde og sige nu, især når de ikke har en præcis dag for operationen. Hvis hun nu siger en dag i juni, og han så får det dårligt lige før, så bliver det en trist dag og han får ikke lov til at være med. Og hun er jo nok ikke lige klar nok i hovedet til at tænke på sådan noget, det er trosalt hendes mand der er alvorligt syg..
Det er super surt at jeres søn nok ikke vil kunne passe kjolen, men hvis det var mig, og jeg virkelig gerne ville have min svigerfar med, så ville jeg nok finde noget andet tøj til min søn, den skønneste lille smoking/jakkesæt og så vente til min svigerfar var rask nok til at være med.
Håber at I finder en god løsning. Det er jeres beslutning
Held og lykke med barnedåben og svigerfar.
Anmeld
Citér