Min svigerfar er hjertesyg og skal måske opereres inden for den nærmeste fremtid. Ham og min svigermor er flere gange i ugen til kontroller på sygehuse langt væk fra hvor de bor. Min svigerfar har det skidt og bliver forpustet over ingenting.
Vi har en søn på 3 mdr og det betyder utrolig meget for mig at han bliver døbt. Vi har i forvejen en datter på 3 1/2 år og hun er døbt. Min kæreste har snakket med hans forældre og de tror ikke at de kan komme med pga svigerfar er så syg og fordi de konstant er til kontrol. Min kæreste siger at jeg må snakke med dem og at jeg måske sammen med min svigermor kan finde en dato der passer til dem så de ikke bliver stresset osv. Jeg har så tænkt mig at ringe til hende imorgen.
Problemet er bare at vi er en meget lille familie og hvis de ikke kom med ville ikke være en ordentlig barnedåb i mine øjne. Vi er kun mine svigerforældre, min mor, min svoger og et vennepar samt vores datter, så I kan nok se at vi ikke vil være mange hvis de ikke var med.
Jeg er enormt ked af det for vil så gerne holde barnedåb og hygge med familien den dag og det betyder bare rigtig meget for mig. Hvis de ikke kommer med bliver det nok højst sandsynlig ikke til noget 
Hvis nu de ikke kan komme med kunne man så alligevel godt døbe vores søn hvor det kun er min kæreste, mig, vores datter og gudfar samt de 2 faddere som er i kirken?? Og bagefter er der ingen fest?? Altså hvor vi bare tager hjem uden nogen komsammen?? Ved godt det lyder bøvet men så bliver han da i det mindste døbt???
Hvad siger I til alt det her?? Skal lige siges at jeg har forståelse for min svigerfar og hans situation.... Jeg er bare ked af hvis de ikke kan komme med...
Anmeld
Citér