Når vi at få børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Vingummien

linda2009 skriver:

Ja, men så udligner det sig heldigvis i den anden ende 

Du er så klog Susanne, kan du ikke svare mig på om det kører det automatisk fra kommunen med børnepengene efter barnet er født?

Knus Linda, som har termin 10-10 og først får penge til årsskiftet

Hehe

Det skulle det gerne, det gjorde det ved os. Men jeg ringede alligevel til dem dengang bare for at være sikker de nu havde styr på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Vingummien

Isabeau skriver:

Glæder mig mega meget - vildt at ha´ en nøjagtig dato på og klokkeslæt

Ja må være underligt og skønt på engang

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

suanne85 skriver:

Hehe

Det skulle det gerne, det gjorde det ved os. Men jeg ringede alligevel til dem dengang bare for at være sikker de nu havde styr på det

Jeg vidste, du kunne svare Tak for det... Hvor ser Emil bare super sød og fræk ud på samme tid på din profilbillede

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

linda2009 skriver:

Jeg vidste, du kunne svare Tak for det... Hvor ser Emil bare super sød og fræk ud på samme tid på din profilbillede

Mange tak

Anmeld

12. september 2009

Mira0911

Isabeau skriver:

Hejsa!

Ja, denne måned er simpelthen så fattig, at vi har været nødt til at bruge vores oliepenge fra budgetten.
Vi havde planer om at vores første omgang børnepenge skulle bruges på en vaskemaskine, for Stella kommer overhovedet ikke til at mangle noget overhovedet de næste mange måneder - udover bleer selvfølgelig. Vi har fået så mange ting, I drømmer ikke om det! Tøj, møbler, sengetøj, barnevogn, autostol, højstol, osv osv osv.

Mit spørgsmål er så; Når jeg nu skal ha´ kejsersnit her d. 21. sep., kan vi så nå at få den omgang børnepenge med som blir´ udbetalt i oktober måned? Vi skal jo ha´ olie på fyret...

Diana, uge 37+2

Ja det gør du....
Det er jo ikk om så længe du skal have dit barn i armene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.