Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linda2009 skriver:Ja, men så udligner det sig heldigvis i den anden ende Du er så klog Susanne, kan du ikke svare mig på om det kører det automatisk fra kommunen med børnepengene efter barnet er født?Knus Linda, som har termin 10-10 og først får penge til årsskiftet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabeau skriver:Glæder mig mega meget - vildt at ha´ en nøjagtig dato på og klokkeslæt
suanne85 skriver:Hehe Det skulle det gerne, det gjorde det ved os. Men jeg ringede alligevel til dem dengang bare for at være sikker de nu havde styr på det
linda2009 skriver:Jeg vidste, du kunne svare Tak for det... Hvor ser Emil bare super sød og fræk ud på samme tid på din profilbillede
Isabeau skriver:Hejsa!Ja, denne måned er simpelthen så fattig, at vi har været nødt til at bruge vores oliepenge fra budgetten. Vi havde planer om at vores første omgang børnepenge skulle bruges på en vaskemaskine, for Stella kommer overhovedet ikke til at mangle noget overhovedet de næste mange måneder - udover bleer selvfølgelig. Vi har fået så mange ting, I drømmer ikke om det! Tøj, møbler, sengetøj, barnevogn, autostol, højstol, osv osv osv. Mit spørgsmål er så; Når jeg nu skal ha´ kejsersnit her d. 21. sep., kan vi så nå at få den omgang børnepenge med som blir´ udbetalt i oktober måned? Vi skal jo ha´ olie på fyret... Diana, uge 37+2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128