Har termin idag og hindeløsning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2015

SaraSH

5 kilo. Puha! 

Han blev skønnet idag til ca 3400g, så det håber jeg holder og så håber jeg han kommer snart 

på mandag er jeg 40+5 og hvis ikke han er kommet skal jeg ringe og få en tid til igangsættelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

MT86

SaraSHirsvang skriver:

Så blev det den 6. maj. 

En dato jeg har ventet på i 9 måneder

man siger jo at alle (og hvis ikke, så de fleste) førstegangs gravide går langt over tid.. Men nu er det sådan at de seneste 3-4 år har venner, bekendte og familie løbende fået børn og ALLE er født mellem 14 dage og 3 dage før tid, så en halv dårlig statistik tænker jeg ... Indtil jeg peger mod mig selv - jeg fik ikke lov til at se min søn før tid og det er faktisk ret frustrerende 

jeg har længe haft den mest forfærdelige bækkenløsning og har bestemt ikke nydt den sidste tid, andet end når jeg selvfølgelig mærket lillefis derinde 

idag skal jeg til JM som vil lave en hindeløsning på mig - har googlet mig frem og tilbage og på en side om hindeløsning står der at det ikke kan gøres helt smertefrit  

er der nogen herinde som har prøvet det og hvordan var effekten hos jer? 

Tusinde tak for hjælpen 

I 2010 fik jeg fortaget hindeløsning den 23.juni kl 9.00 og kl 12.30 begyndte jeg at få veer! Den 24.juni kl 18.29 kom min dejlige dreng til verden 51 lang og 3460g 

havde termin den 21.juni 2010! 

Året efter prøvede de at lave hindeløsning da jeg ventede min datter, der havde det ingen effekt! Desværre! 

Venter nu nr 3. Med termin 11.august! 

Anmeld Citér

6. maj 2015

April-baby

Jeg synes ikke det gør ondt at få hindeløsning, jeg kunne kun lige mærke det, men da hun kom til at rykke med hendes hoved gør det så ondt! Og her fødte jeg fire dage efter. Mine veer begyndte dog på tre dagen. Skal siges jeg blødte lige efter hindeløsningen og frem til jeg fødte (:

Anmeld Citér

7. maj 2015

marius' mor

SaraSHirsvang skriver:

Så blev det den 6. maj. 

En dato jeg har ventet på i 9 måneder

man siger jo at alle (og hvis ikke, så de fleste) førstegangs gravide går langt over tid.. Men nu er det sådan at de seneste 3-4 år har venner, bekendte og familie løbende fået børn og ALLE er født mellem 14 dage og 3 dage før tid, så en halv dårlig statistik tænker jeg ... Indtil jeg peger mod mig selv - jeg fik ikke lov til at se min søn før tid og det er faktisk ret frustrerende 

jeg har længe haft den mest forfærdelige bækkenløsning og har bestemt ikke nydt den sidste tid, andet end når jeg selvfølgelig mærket lillefis derinde 

idag skal jeg til JM som vil lave en hindeløsning på mig - har googlet mig frem og tilbage og på en side om hindeløsning står der at det ikke kan gøres helt smertefrit  

er der nogen herinde som har prøvet det og hvordan var effekten hos jer? 

Tusinde tak for hjælpen 

Jeg fik lavet hindeløs ved mit barn nr 2. Da keg var 40+1. Jeg fik murren natten til op til 40+3 og fødte før middag samme dag 40+3:-) selve fødslen fra første ve til lille Alma var ude, tog 1 time 58 min...

Anmeld Citér

7. maj 2015

SaraSH

En lille Update : 

ingen effekt på hindeløsningen andet end tegnblødning igår og lidt extra plukveer. 

Har idag (indtil videre) ikke haft frisk tegnblødning, så det er sikkert gået i sig selv igen  

jeg har ingen fornemmelse i kroppen om hvornår det sker, men tror ikke der sker noget idag ..... Ellers siger jeg måske bare sådan for at trøste mig selv 

40+1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.