Tin skriver:
Hvad er det jeg ikke har fattet? Hvorfor er de her kort SÅ vigtige? Jeg mener SÅ vigtige, at nogle bruger flere tusinde på at skaffe dem,nogle kører i timevis for at hente gratis kort, nogle betaler overpriser,bigtime, for at skaffe dem.
Hvad sker der lige for det???
Jeg siger pr automatik "nej tak" når kassedamen spørger, ingen af mine unger skal have det skidt til at ligge og flyde. Synes faktIsk at de har nok ubrugelig legetøj,jumbobøger,spil og jeg skal komme efter dig,til at ligge.
Sidst gik det jo hel amok på facebook,da en eller anden begyndte, for åben skærm, at brænde de kort af.
Så venligst forklar mig...hvorfor er de så vigtige,at danMark går amok??
Nu har jeg ikke læst de andre svar 
jeg er gravid og venter mig til august, min mor samlede bogen sidste år og samler i år, det skal siges at vi er en familie på 7 PERSONER som samler EN bog sammen 
vi alle 7 snakker om at vi syntes det er trælst ikke at have en komplet.
bogen hos os er ikke samlet bare for ar set skulle samles. Min far er frilufts menneske og ved meget om dyr, og han vil gernehave bøgerne så han kan give sin viden vidre til hans børnebørn (min far er meget asocial og snakke er ikke nogen han bruger ofte)
Vi i familiernes også enige om at det har taget overhånd, og er fast besluttet på at hvis vi ikke får bogen fyldt, så er det, det.
Jeg er enig, men syntes samtidig at når vi er 7 personer om at samle en bog at det er trælst at sp mangle 2 kort, jeg har mere forståelse for de familier der samler 2-3-4 bøger, de skal ikke for vente at få alle bøgerne fyldt, man skal kunne dele med andre.
men som min mand siger, så er folk bare mega grådige i dag