insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Hej ja det gjorde den faktisk. Der er endelig sket lidt, jeg spurgte ikke men kunne selv se at han målte et æg på 14.5 og 4 mm så skal tage gonal f vide idag og imorgen og scannes igen torsdag og hvis det går som det skal skal jeg måske insemineres i weekenden. Men så dukker der bare et nyt problem op. Hvis det bliver lørdag er manden til karneval hele dagen og så ligger klinikken inde midt i hvor optoget foregår  

FANTASTISK!! TILLYKKE! !

det kan da ikke blive "bedre timet" så er han jo allerede på plads i byen!!

Jeg scannedes fredag Ca 9 tiden - tog sprøjten fredag ved 21 - insemineres søndag kl.08 

Så det bliver jo sikkert om morgen du bliver insaminered så kan kæresten gå videre i byen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

FANTASTISK!! TILLYKKE! !

det kan da ikke blive "bedre timet" så er han jo allerede på plads i byen!!

Jeg scannedes fredag Ca 9 tiden - tog sprøjten fredag ved 21 - insemineres søndag kl.08 

Så det bliver jo sikkert om morgen du bliver insaminered så kan kæresten gå videre i byen 

Jamen problemet er at byen bliver totalt lukket af og der render fulde mennesker rundt der hvor jeg skal ind på klinikken den ligger midt i der hvor optoget er. Jeg håber virkelig at det bliver søndag og ikke lørdag

Anmeld Citér

19. maj 2015

solig

Jamen problemet er at byen bliver totalt lukket af og der render fulde mennesker rundt der hvor jeg skal ind på klinikken den ligger midt i der hvor optoget er. Jeg håber virkelig at det bliver søndag og ikke lørdag

Hvis du scannes tordag og alt ser godt ud. ... skal du nok tage æggeløsn sprøjten om aften.  1,5 døgn efter sker selve æggeløsningen hvor inseminationen times. ...

Hvis karnevalen er lørdag starter den vel ikke om morgen kl 8-9?

Hvis han skal feste er det vel bedre at inseminationen sker inden han drikker alkohol! Sæden er jo nok ikke lige så god søndag efter en fest ....?

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Hvis du scannes tordag og alt ser godt ud. ... skal du nok tage æggeløsn sprøjten om aften.  1,5 døgn efter sker selve æggeløsningen hvor inseminationen times. ...

Hvis karnevalen er lørdag starter den vel ikke om morgen kl 8-9?

Hvis han skal feste er det vel bedre at inseminationen sker inden han drikker alkohol! Sæden er jo nok ikke lige så god søndag efter en fest ....?

De går igang kl 7. Jeg ved det ikke vi må vel bare se tiden an. Det er barr enormt stressende for mig

Anmeld Citér

19. maj 2015

solig

Anonym skriver:

De går igang kl 7. Jeg ved det ikke vi må vel bare se tiden an. Det er barr enormt stressende for mig

Håber du kan snakke godt med din mand om det så han kan støtte dig på bedste måde!

Anmeld Citér

20. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Håber du kan snakke godt med din mand om det så han kan støtte dig på bedste måde!

Han forstår mig og synes også det er frustrerende men vi må bare vente og se måske bliver det først søndag vi skal afsted. Min man har heldigvis super sæd og synes jeg læste et sted at alkohol ikke gør den store forskel altså fra den ene dag til den anden desuden drikker han aldrig som et hul i jorden håber bare sådan at det ikke bliver lørdag 

Anmeld Citér

21. maj 2015

Anonym trådstarter

Jubi jeg skal insemineres på søndag og ikke lørdag som jeg frygtede jeg er så lettet! 

Anmeld Citér

21. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Jubi jeg skal insemineres på søndag og ikke lørdag som jeg frygtede jeg er så lettet! 

Tillykke! ! Super!

Låååång vænten! 

Søndag morgen tager jeg mit første test 

Håber håber ønsker!

Anmeld Citér

21. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Tillykke! ! Super!

Låååång vænten! 

Søndag morgen tager jeg mit første test 

Håber håber ønsker!

Ja nu kan jeg endelig slappe af. Så håber jeg det ene æg er et super æg! Så kommer de ulideligt 14 dage bagefter nu skal jeg bare lige finde på en løgn for familien for jeg skal insemineres 13.45 og min fars fødselsdag kl 14  

Anmeld Citér

22. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Ja nu kan jeg endelig slappe af. Så håber jeg det ene æg er et super æg! Så kommer de ulideligt 14 dage bagefter nu skal jeg bare lige finde på en løgn for familien for jeg skal insemineres 13.45 og min fars fødselsdag kl 14  

Ønsker dig lykke! !!!

"Hjælpe en nabo/ven med et eller andet... starte en bil med start kabler"...

Mine 14 dage har varet laaaange.

Endelig kun 1, 5 dager tilbage! 

Søndag 

Synes selv jeg har flere tegn!  Dog farligt når jeg næsten "leder" efter dem. 

Jeg har jo 3 !!!! Ægg! !!!

Hjælp hvad så hvis ikke kun 1 uden 2 !!!! Eller 3 !!!!!! Er befrugtede. ....

Jeg er dog mest (meget) bang for om det overlever! !!

Jeg har flere ting som øger risiko for spontan abort,  foster død fortidig fødsel.  Lav fødselvigt. ..

Så når jeg forhåbning endelig ER gravid - begynder min RIGTIGE URO OG USIKKERHED. ...

wish for the best! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.