insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
29 svar
3 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej er der nogen der skal insemineres i næste uge som har lyst til at føles. Jeg skal til scanning på mandag for at se hvordan mine æg har udviklet sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Hej er der nogen der skal insemineres i næste uge som har lyst til at føles. Jeg skal til scanning på mandag for at se hvordan mine æg har udviklet sig.

Hej.

Jeg scanners fredag 8 maj 

Havde 5 modne ægg. Tog 2 ud. Blev insaminered med min mands sæd søndag 10 maj. 

Om en uge 24-25 maj kan jeg tage grav test.

Dagene går så langsomt....

Hvordan gik det med dig?

Mvh 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Hej.

Jeg scanners fredag 8 maj 

Havde 5 modne ægg. Tog 2 ud. Blev insaminered med min mands sæd søndag 10 maj. 

Om en uge 24-25 maj kan jeg tage grav test.

Dagene går så langsomt....

Hvordan gik det med dig?

Mvh 

Det gik ikke. Mine æg har slet ikke udviklet sig. Så skulle scannes i fredags. Der havde de heller ikke udviklet sig. Så nu er jeg øget i gonal f og skal scannes tirsdag igen. Så det går ikke skide godt indtil videre 

Anmeld Citér

17. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Det gik ikke. Mine æg har slet ikke udviklet sig. Så skulle scannes i fredags. Der havde de heller ikke udviklet sig. Så nu er jeg øget i gonal f og skal scannes tirsdag igen. Så det går ikke skide godt indtil videre 

Du skal se at med dosis øgning har de udviklet sig rigtigt fint! !

Jeg håber på det bedste for dig! 

Skriv Hvordan det går. 

Skal du insemineres med din mand eller donor? 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Du skal se at med dosis øgning har de udviklet sig rigtigt fint! !

Jeg håber på det bedste for dig! 

Skriv Hvordan det går. 

Skal du insemineres med din mand eller donor? 

Jeg har godt nok min tvivl lige nu. Men tak det er med min mand. Han fejler ingenting. Det er mig den er gal med. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Jeg har godt nok min tvivl lige nu. Men tak det er med min mand. Han fejler ingenting. Det er mig den er gal med. 

Er det første gang i prøver dette?

Jeg ønsker dig al Held til i morgen! 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Er det første gang i prøver dette?

Jeg ønsker dig al Held til i morgen! 

Ja det er første behandling. Jegbare faktisk på mirakuløs gravid lige inden vi skulle starte. Med mistede det et par dage efter. Så det er bare rigtig træls at det bliver ved med at trække ud nu  

Anmeld Citér

18. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Ja det er første behandling. Jegbare faktisk på mirakuløs gravid lige inden vi skulle starte. Med mistede det et par dage efter. Så det er bare rigtig træls at det bliver ved med at trække ud nu  

.....det kan jeg godt førstå!

.... Denne venten er så lang...

Jeg blev selv hurtigt gravid i 2010. Har en søn på 4. Når vi ville i gang med nr 2 så tog det længere tid. Har så blevet gravid 2 gange med 7 mån emellem. Viste ikke hjertelyd överlevde ikke 6e uge. .. samme både gange. Opereret både gange.

Nu første gang insemination. Håber så jeg er gravid men mest af alt at det overlever! !!

Anmeld Citér

19. maj 2015

solig

Anonym skriver:

Hej Igen 

Jeg håber virkelig på det bedste før dig i dag at scanningen gik godt!!

Anmeld Citér

19. maj 2015

Anonym trådstarter

solig skriver:

Hej Igen 

Jeg håber virkelig på det bedste før dig i dag at scanningen gik godt!!

Hej ja det gjorde den faktisk. Der er endelig sket lidt, jeg spurgte ikke men kunne selv se at han målte et æg på 14.5 og 4 mm så skal tage gonal f vide idag og imorgen og scannes igen torsdag og hvis det går som det skal skal jeg måske insemineres i weekenden. Men så dukker der bare et nyt problem op. Hvis det bliver lørdag er manden til karneval hele dagen og så ligger klinikken inde midt i hvor optoget foregår  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.