Hej skønne kvinder! Jeg har lige brug for et godt råd 
Sagen er den at min skønne kæreste, som jeg elsker meget højt, er i gang med at købe hus. Det er rigtig spændende, og jeg glæder mig rigtig meget 
Jeg må dog indrømme, at jeg har mine forbehold omkring det her huskøb... Jeg ønsker kort sagt ikke at stå på nogen papirer nogle steder, i hvert fald ikke nu! Han snakker om at jeg skal købe mig ind i det når jeg er færdig med at studere, og det er alt sammen meget romantisk, men jeg tror at jeg har set lidt for meget luksusfælden til at ville stifte gæld i et hus, har jo set hvor galt det kan gå
Sæt nu vi gik fra hinanden, hvilket overhovedet ikke er med i planerne - så ville jeg stå med håret i postkassen, jeg har ikke råd til at stå med sådan en gæld. Eller lyst, for den sags skyld 
Jeg kunne godt tænke mig at det var vores hus i daglig tale, og at jeg kunne have medbestemmelse på eventuelle ændringer, eksempelvis farven på væggen i stuen
Men at det juridisk set var hans hus, med eventuelle tab eller gevinster der måtte følge med...
Kan jeg overhovedet tillade mig det?
Og i så fald, hvordan skulle jeg så sige det, og hvilken måde skulle jeg fremlægge eventuelt forslag på?
Det skal lige siges at det ikke er aktuelt pt, men først når jeg er færdig med at studere - indtil da vil jeg betale en form for husleje, stå for mad mv eller lignende 
Anmeld
Citér