Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulle0802 skriver: Bare 5-10 min, men prøv at tag den fra køleskabet, hvis det ikke gør ondt behøver du ikke tage den ud før, det hjalp bare for mig
Bare 5-10 min, men prøv at tag den fra køleskabet, hvis det ikke gør ondt behøver du ikke tage den ud før, det hjalp bare for mig
Hvornår på dagen tager du gonal f? Det skal tages nogenlunde samme tid hver dag ikke?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tog det altid kl 16 når jeg kom hjem fra arbejde.
Mulle0802 skriver: Jeg tog det altid kl 16 når jeg kom hjem fra arbejde.
Okay tror du kl 22 vil være okay? For der er vi altid næsten på vej i seng eller vågen fordi jeg skal arbejde kl 23?
Anonym skriver: Okay tror du kl 22 vil være okay? For der er vi altid næsten på vej i seng eller vågen fordi jeg skal arbejde kl 23?
Tror bare det skal være sen eftermiddag eller aften Ikke om morgenen hvor nedregulering skal tages.
Mulle0802 skriver: Tror bare det skal være sen eftermiddag eller aften Ikke om morgenen hvor nedregulering skal tages.
Så jeg kan godt kl 22? Hvad er nedregulering?
Anonym skriver: Så jeg kan godt kl 22? Hvad er nedregulering?
Er du ikke igang, du burde få det afvide på klinikken?
Mulle0802 skriver: Er du ikke igang, du burde få det afvide på klinikken?
Han sagde ikke noget om hvornår jeg skulle tage den og nedregulering husker jeg ikke at han har snakket om?
Jeg er ikke i ivf behandling. Er i iui
Anonym skriver: Jeg er ikke i ivf behandling. Er i iui
Så er det derfor, beklager.
Mulle0802 skriver: Så er det derfor, beklager.
Haha uha der nåede jeg lige at blive nervøs for om der var noget der var glippet for mig :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128