Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg fik af vide på apoteket at sprøjterne skulle ligge i køleskabet det samme med æl sprøjten. Når man skal til at tage den skal man så tage dem direkte fra køl eller skal de være stuetemperatur?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej jeg fik af vide på apoteket at sprøjterne skulle ligge i køleskabet det samme med æl sprøjten. Når man skal til at tage den skal man så tage dem direkte fra køl eller skal de være stuetemperatur?
Jeg har altid taget dem direkte fra køleskabet og jeg er blevet gravid 2 gange
Har os altid taget den direkte. Og får svar imorgen på om det er lykkedes.
larven skriver: Jeg har altid taget dem direkte fra køleskabet og jeg er blevet gravid 2 gange
Okay tak for dit svar, hvor meget hormon behandling fik du? Jeg skal både gave pergotime og gonal f
hvis på køl tager jeg dem ud lidt før, da jeg synes det gør mere ondt at sprøjte kold væske ind.
Mulle0802 skriver: hvis på køl tager jeg dem ud lidt før, da jeg synes det gør mere ondt at sprøjte kold væske ind.
Okay tak hvor lang tid før?
Anonym skriver: Okay tak hvor lang tid før?
Bare 5-10 min, men prøv at tag den fra køleskabet, hvis det ikke gør ondt behøver du ikke tage den ud før, det hjalp bare for mig
Jeg tog det ud lidt før.
Jeg blev forresten gravid på en blanding af pergotime og gonal f
Mulle0802 skriver: Bare 5-10 min, men prøv at tag den fra køleskabet, hvis det ikke gør ondt behøver du ikke tage den ud før, det hjalp bare for mig
Tak den når nok at blive varm inden jeg tager mig sammen til at stikke. Er ikke sikker på jeg kan selv :p
Lilotte87 skriver: Jeg tog det ud lidt før. Jeg blev forresten gravid på en blanding af pergotime og gonal f
Tak. Jeg håber det samme.sker for os så. Jeg skal tage 5 tabletter pergotime og så 3 gonal f. Skal starte med at stikke på lørdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128