gonal f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej jeg fik af vide på apoteket at sprøjterne skulle ligge i køleskabet det samme med æl sprøjten. Når man skal til at tage den skal man så tage dem direkte fra køl eller skal de være stuetemperatur?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

larven

Anonym skriver:

Hej jeg fik af vide på apoteket at sprøjterne skulle ligge i køleskabet det samme med æl sprøjten. Når man skal til at tage den skal man så tage dem direkte fra køl eller skal de være stuetemperatur?  

Jeg har altid taget dem direkte fra køleskabet og jeg er blevet gravid 2 gange��

Anmeld Citér

5. maj 2015

Musen91

Har os altid taget den direkte. Og får svar imorgen på om det er lykkedes.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

larven skriver:

Jeg har altid taget dem direkte fra køleskabet og jeg er blevet gravid 2 gange��

Okay tak for dit svar, hvor meget hormon behandling fik du? Jeg skal både gave pergotime og gonal f 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mulle0802

hvis på køl tager jeg dem ud lidt før, da jeg synes det gør mere ondt at sprøjte kold væske ind. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

hvis på køl tager jeg dem ud lidt før, da jeg synes det gør mere ondt at sprøjte kold væske ind. 

Okay tak hvor lang tid før? 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Okay tak hvor lang tid før? 

Bare 5-10 min, men prøv at tag den fra køleskabet, hvis det ikke gør ondt behøver du ikke tage den ud før, det hjalp bare for mig 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Lilotte87

Jeg tog det ud lidt før. 

Jeg blev forresten gravid på en blanding af pergotime og gonal f  

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Bare 5-10 min, men prøv at tag den fra køleskabet, hvis det ikke gør ondt behøver du ikke tage den ud før, det hjalp bare for mig 

Tak den når nok at blive varm inden jeg tager mig sammen til at stikke. Er ikke sikker på jeg kan selv :p

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Jeg tog det ud lidt før. 

Jeg blev forresten gravid på en blanding af pergotime og gonal f  

Tak. Jeg håber det samme.sker for os så. Jeg skal tage 5 tabletter pergotime og så 3 gonal f. Skal starte med at stikke på lørdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.