Ny leg (Jeg har aldrig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

FrkT

Beck skriver:

Det har jeg  Proevde det som 16 aarig, vi var veninder og fulde og snakkede om at det kunne vaere sjovt...
Vi fandt saa begge ud af, at det ikke var os, og vi er begge kun til maend den dag idag... Men sjovt og proeve

Jeg har aldrig: haft sex i en af mine foraeldres senge..

Arj hvor sejt! Og må også være rart ligesom at have udelukket den del af sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Ja det må jeg sige  Er I stadig veninder??

Nej det er vi ikke, men det er nu mere fordi hun er flyttet til udlandet og kontakten ebbede ud

Anmeld

11. september 2009

Becks

FrkT skriver:

Uhhh, det har jeg så (i deres fælles, da de stadig er gift).... og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk gjort det to gange. Den ene med min eks og den anden gang (eller egentlig den 1. af de to) med en bøsse.... weird nok!

"Jeg har aldrig været med i en trekant"

Hehe cool nok

Anmeld

11. september 2009

Becks

FrkT skriver:

Arj hvor sejt! Og må også være rart ligesom at have udelukket den del af sig selv

Ja meget rart at have proevet det... Jeg har en del veninder som siger, de maaske er lidt i tvivl om de er til det ene eller andet eller begge dele... Og jeg svarer det samme hver gang, proev det, saa finder du hurtigt ud af om det er dig

Anmeld

11. september 2009

dorthemus

FrkT skriver:

Uhhh, det har jeg så (i deres fælles, da de stadig er gift).... og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk gjort det to gange. Den ene med min eks og den anden gang (eller egentlig den 1. af de to) med en bøsse.... weird nok!

"Jeg har aldrig været med i en trekant"

Wow...det lyder avanceret

Anmeld

11. september 2009

FrkT

dorthemus skriver:

Wow...det lyder avanceret

Ja ja... det var i hvert fald en anderledes oplevelse

Anmeld

11. september 2009

dorthemus

Beck skriver:

Ja meget rart at have proevet det... Jeg har en del veninder som siger, de maaske er lidt i tvivl om de er til det ene eller andet eller begge dele... Og jeg svarer det samme hver gang, proev det, saa finder du hurtigt ud af om det er dig

Det har du ret i....nu er jeg  selv 38 år og jeg ELSKER bare mænd...deres kroppe, deres duft, deres måde at tænke på...mmmm  Tror ikke jeg kommer til at eksperimentere med en anden kvinde (så skal der ihvertfald være en mand med  )

Anmeld

11. september 2009

Becks

dorthemus skriver:

Det har du ret i....nu er jeg  selv 38 år og jeg ELSKER bare mænd...deres kroppe, deres duft, deres måde at tænke på...mmmm  Tror ikke jeg kommer til at eksperimentere med en anden kvinde (så skal der ihvertfald være en mand med  )

Ja det goer jeg ogsaa... Foeler mig saa tryg naar jeg ligger i sengen med en mand, og han bare holder om mig som om det gjaldt hans liv... Tror aldrig jeg ville foele den samme foelselse hvis det var en kvinde  Nej tak du hihi, kun maend her

Anmeld

7. juni 2011

Stjernestoev

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.