Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Beck skriver:Det har jeg Proevde det som 16 aarig, vi var veninder og fulde og snakkede om at det kunne vaere sjovt...Vi fandt saa begge ud af, at det ikke var os, og vi er begge kun til maend den dag idag... Men sjovt og proeve Jeg har aldrig: haft sex i en af mine foraeldres senge..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver:Ja det må jeg sige Er I stadig veninder??
FrkT skriver: Uhhh, det har jeg så (i deres fælles, da de stadig er gift).... og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk gjort det to gange. Den ene med min eks og den anden gang (eller egentlig den 1. af de to) med en bøsse.... weird nok! "Jeg har aldrig været med i en trekant"
Uhhh, det har jeg så (i deres fælles, da de stadig er gift).... og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk gjort det to gange. Den ene med min eks og den anden gang (eller egentlig den 1. af de to) med en bøsse.... weird nok! "Jeg har aldrig været med i en trekant"
FrkT skriver:Arj hvor sejt! Og må også være rart ligesom at have udelukket den del af sig selv
dorthemus skriver:Wow...det lyder avanceret
Beck skriver:Ja meget rart at have proevet det... Jeg har en del veninder som siger, de maaske er lidt i tvivl om de er til det ene eller andet eller begge dele... Og jeg svarer det samme hver gang, proev det, saa finder du hurtigt ud af om det er dig
dorthemus skriver:Det har du ret i....nu er jeg selv 38 år og jeg ELSKER bare mænd...deres kroppe, deres duft, deres måde at tænke på...mmmm Tror ikke jeg kommer til at eksperimentere med en anden kvinde (så skal der ihvertfald være en mand med )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128