Ny leg (Jeg har aldrig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

dorthemus

suanne85 skriver:

Ha ha modigt gjort

He he ja...det var meget grænseoverskridende men jeg klappede mig også selv lidt på skulderen bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

dorthemus

FrkT skriver:

Lyder da heller ikke helt tosset

Dét var det heller ikke...fnis

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

dorthemus skriver:

He he ja...det var meget grænseoverskridende men jeg klappede mig også selv lidt på skulderen bagefter

Hehe kan jeg godt forstå

Anmeld

11. september 2009

dorthemus

Æv synd at legen gik i stå....men har aldrig lavet gedeost eller været sammen med en kvinde

Anmeld

11. september 2009

FrkT

dorthemus skriver:

Æv synd at legen gik i stå....men har aldrig lavet gedeost eller været sammen med en kvinde

Ja, men der kommer forhåbentlig flere med.... det er jo fredag aften, så vi er nok ikke så mange online

Anmeld

11. september 2009

Becks

FrkT skriver:

DET har jeg så gjort, masser af gange.

Men ret så sejt at du har holdt ved det, og ja, det er jo egentlig nogle dumme penge at bruge, men synes nu stadig man kan have det sjovt med en lille en på

"Jeg har aldrig haft sex med en kvinde"

Det har jeg  Proevde det som 16 aarig, vi var veninder og fulde og snakkede om at det kunne vaere sjovt...
Vi fandt saa begge ud af, at det ikke var os, og vi er begge kun til maend den dag idag... Men sjovt og proeve

Jeg har aldrig: haft sex i en af mine foraeldres senge..

Anmeld

11. september 2009

dorthemus

FrkT skriver:

Ja, men der kommer forhåbentlig flere med.... det er jo fredag aften, så vi er nok ikke så mange online

Nej kun os med kedelige og regelmæssige liv...hehe  God aften...

Anmeld

11. september 2009

dorthemus

Beck skriver:

Det har jeg  Proevde det som 16 aarig, vi var veninder og fulde og snakkede om at det kunne vaere sjovt...
Vi fandt saa begge ud af, at det ikke var os, og vi er begge kun til maend den dag idag... Men sjovt og proeve

Ja det må jeg sige  Er I stadig veninder??

Anmeld

11. september 2009

FrkT

Beck skriver:

Uhhh, det har jeg så (i deres fælles, da de stadig er gift).... og for det ikke skal være løgn har jeg faktisk gjort det to gange. Den ene med min eks og den anden gang (eller egentlig den 1. af de to) med en bøsse.... weird nok!

"Jeg har aldrig været med i en trekant"

Anmeld

11. september 2009

FrkT

dorthemus skriver:

Nej kun os med kedelige og regelmæssige liv...hehe  God aften...

I lige måde søde Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.