Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nullermand15 skriver: Ja han sagde at jeg sagtens kunne starte. Når ikke jeg havde været længere henne. Min menstruation var kommet til normal tid. Og det var tilfældigt at jeg opdagede jeg var gravid. Det kan jeg også godt se pointen i. Jeg havde jo ingen gener eller noget. Kun ømme bryster som jeg har hver cyklus. Jeg ved ikke engang hvorfor jeg testede. Bare af ren nysgerrighed ve. Og havde jeg ikke testet ville jeg jo slet ikke have opdaget at der var noget og så var jeg startet i behandling under alle omstændigheder endda et par dage før end jeg gør nu.
Ja han sagde at jeg sagtens kunne starte. Når ikke jeg havde været længere henne. Min menstruation var kommet til normal tid. Og det var tilfældigt at jeg opdagede jeg var gravid. Det kan jeg også godt se pointen i. Jeg havde jo ingen gener eller noget. Kun ømme bryster som jeg har hver cyklus. Jeg ved ikke engang hvorfor jeg testede. Bare af ren nysgerrighed ve. Og havde jeg ikke testet ville jeg jo slet ikke have opdaget at der var noget og så var jeg startet i behandling under alle omstændigheder endda et par dage før end jeg gør nu.
åhhh okay
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: åhhh okay
Ja må bare håbe det er det rigtige så. Han ved vel hvad han laver, men godt godt se hvad mener med hvis jeg ikke havde testet. Nu jeg ikke var længere henne. Så var det jo bare en "normal" cyklus med en bio
Tillykke med du er kommet i gang
Mulle0802 skriver: Tillykke med du er kommet i gang
Tak. Endelig håber det lykkes hurtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128