jubi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Puha hvad betyder det?  Må hellere vente så 

Man kan ikke helt regne med blødningen, når det er en abort. Så derfor er det ikke sikkert du starter på den rigtige cyklusdag med hormoner. Derfor man tit venter en cyklus. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Kærlighediminmave

Flødebollen skriver:

Ok, dumt spørgsmål. Var i ikke i fertilitetsbrhandling? Så kender du vel insemineringstidspunktet (2+0) og dermed også testtidspunktet?

Jeg nåede ikke i fertilitets behandling før jeg opdagede en svag positiv test 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Man kan ikke helt regne med blødningen, når det er en abort. Så derfor er det ikke sikkert du starter på den rigtige cyklusdag med hormoner. Derfor man tit venter en cyklus. 

Okay.  Forvirrende.

Anmeld Citér

4. maj 2015

jenny4

nullermand15 skriver:

Okay.  Forvirrende.

Ring da og tal med dem igen - de må jo vide hvad der er bedst.

Krydser fingre for at det går hurtigt for jer 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Kærlighediminmave

jenny4 skriver:

Ring da og tal med dem igen - de må jo vide hvad der er bedst.

Krydser fingre for at det går hurtigt for jer 

Tak. Det er sku godt nok en rutsjebane det her, først total lykkelig, så helt i kulkælderen, op igen og ned igen. Suk

Anmeld Citér

4. maj 2015

jenny4

nullermand15 skriver:

Tak. Det er sku godt nok en rutsjebane det her, først total lykkelig, så helt i kulkælderen, op igen og ned igen. Suk

Ja. Lad være med at lytte for meget til os herinde - vi er trods alt ikke eksperter på området.

Anmeld Citér

4. maj 2015

esioul

Ja. Lad være med at lytte for meget til os herinde - vi er trods alt ikke eksperter på området.

Naaah men hvis vi er inde i "systemet" - fertilitets behandling og har prøvet abort på egen krop, kunne det være vi havde nogle erfaringer ifht opstart efterfølgende

Anmeld Citér

4. maj 2015

jenny4

esioul skriver:

Naaah men hvis vi er inde i "systemet" - fertilitets behandling og har prøvet abort på egen krop, kunne det være vi havde nogle erfaringer ifht opstart efterfølgende

Det har I helt bestemt (desværre). Men når hun har fået en anden besked, som pt holder modet oppe, så sker der ikke noget ved at dobbelttjekke 

Anmeld Citér

5. maj 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Ja efter en træls oplevelse med en graviditet der gik til grunde så har vi fået gode nyheder, tog kontakt til faurskov omkring det og da jeg ikke er gravid længere kunne jeg få lov at starte på hormon behandling fra idag på cyklus dag 5. Så nu skal jeg tage pergotime de næste 5 dage og så 3 dage med gonal f. Og så skal jeg ringe imorgen og få tid til en scanning det hjalp lidt oven på den trælse oplevelse

Fik du snakket med klinikken?

Anmeld Citér

5. maj 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Fik du snakket med klinikken?

Ja han sagde at jeg sagtens kunne starte. Når ikke jeg havde været længere henne. Min menstruation var kommet til normal tid. Og det var tilfældigt at jeg opdagede jeg var gravid. Det kan jeg også godt se pointen i. Jeg havde jo ingen gener eller noget. Kun ømme bryster som jeg har hver cyklus. Jeg ved ikke engang hvorfor jeg testede. Bare af ren nysgerrighed ve.  Og havde jeg ikke testet ville jeg jo slet ikke have opdaget at der var noget og så var jeg startet i behandling under alle omstændigheder endda et par dage før end jeg gør nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.