Nogen med forstand på skylanders spil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2015

LinLin

Giantsfigurer kan ikke bruges til spyros adventure men kan godt bruges til swap force og trap team

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

bøllen

LinLin skriver:

Giantsfigurer kan ikke bruges til spyros adventure men kan godt bruges til swap force og trap team

Ok mange tak . Adventure spiller han ikke så det gør ikke så meget . 

Ved du mon spillet Giants så kan bruges hvis man ikke har portalen ( giver det mening )

har nemlig kikket på en samlet salgs annonce med trap team ( med spil , portal & figur ) og giants spil med figurer men uden portal . 

Anmeld Citér

5. maj 2015

dpb

bøllen skriver:

Ved du mon spillet Giants så kan bruges hvis man ikke har portalen ( giver det mening )

har nemlig kikket på en samlet salgs annonce med trap team ( med spil , portal & figur ) og giants spil med figurer men uden portal . 

Mit umiddelbare bud vil være at du ikke kan bruge adventure portalen til Giants. Derimod vil du kunne bruge Trap team portalen  Så vidt jeg ved har vi kun trap team portalen sat til knægtens wii lige nu og han kan så spille alle 4 spil ved hjælp af den. Gav det mening

Qnuz

Anmeld Citér

5. maj 2015

bøllen

Mit umiddelbare bud vil være at du ikke kan bruge adventure portalen til Giants. Derimod vil du kunne bruge Trap team portalen  Så vidt jeg ved har vi kun trap team portalen sat til knægtens wii lige nu og han kan så spille alle 4 spil ved hjælp af den. Gav det mening

Qnuz

Ja det gav helt mening  som jeg læser dit svar, spiller din dreng sine spil via 1 portal  så det burde vi jo også kunne ( godt nok PS3 ) men det er vel det samme  

Anmeld Citér

5. maj 2015

dpb

bøllen skriver:

Ja det gav helt mening  som jeg læser dit svar, spiller din dreng sine spil via 1 portal  så det burde vi jo også kunne ( godt nok PS3 ) men det er vel det samme  

Jep, det er i hvert fald det jeg har forstået på ham, at han spiller alle 4 spil  og jeg ved at vi ikke skifter portalen

Og ja man må vel gå ud fra det er det samme til ps3

Qnuz

Anmeld Citér

5. maj 2015

bøllen

dpb skriver:

Jep, det er i hvert fald det jeg har forstået på ham, at han spiller alle 4 spil  og jeg ved at vi ikke skifter portalen

Og ja man må vel gå ud fra det er det samme til ps3

Qnuz

Takker  vi satser på det er korrekt. Passer nok også med en anden skrev man kan bruge figurerne opad ( altså de gamle til nyere ) men ikke omvendt . 

Vi ville så have alle 4 spil men kun 3 portaler . Ved at min dreng kan bruge adventure figurer til swapforce. Men har ikke prøvet med spillet til portalen.

Anmeld Citér

5. maj 2015

LinLin

bøllen skriver:

Nej det ved jeg faktisk ikke...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.