Nogen med forstand på skylanders spil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
16 svar
1 synes godt om
4. maj 2015

bøllen

Mon der sidder nogle mødre herinde med forstand på skylanders spil  

Der kan fortælle om skylanders Giants spil / figurere kan bruges til portalen fra skylanders adventures ??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977

Hvilken en er nyeste? De nyeste kan bruges til en ældre version. Bare ikke omvendt  

Anmeld Citér

4. maj 2015

bøllen

Jeanne skriver:

Hvilken en er nyeste? De nyeste kan bruges til en ældre version. Bare ikke omvendt  

Skylanders 

1) adventure

2) Giants

3) swapforce

4) trapteam sidste nye

vi har selv 1-3 og har fundet en som sælger 2-4 til en god pris. Dog er der ikke portal til 2-Giants kun spillet og figurere , så ved ikke om det kan bruges ??? 

Altså spillet Giants / figurere uden portalen .

Anmeld Citér

4. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977
bøllen skriver:

Skylanders 

1) adventure

2) Giants

3) swapforce

4) trapteam sidste nye

vi har selv 1-3 og har fundet en som sælger 2-4 til en god pris. Dog er der ikke portal til 2-Giants kun spillet og figurere , så ved ikke om det kan bruges ??? 

Altså spillet Giants / figurere uden portalen .

http://www.skylanders.com/da/for-parents# 

Her kan du se hvilke du kan bruge hvor under kompatibilitet. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

bøllen

Jeanne skriver:

http://www.skylanders.com/da/for-parents# 

Her kan du se hvilke du kan bruge hvor under kompatibilitet. 

Tak for link, det blev jeg desværre ikke meget klogere af  Nå må ned i en butik og spørge ad  

Anmeld Citér

4. maj 2015

1977

Profilbillede for 1977
bøllen skriver:

Tak for link, det blev jeg desværre ikke meget klogere af  Nå må ned i en butik og spørge ad  

Du må prøve dig frem  ved Giants kan bruges på adventure, men om de også kan bruges på de andre kam jeg ikke huske

Anmeld Citér

4. maj 2015

bøllen

Jeanne skriver:

Du må prøve dig frem  ved Giants kan bruges på adventure, men om de også kan bruges på de andre kam jeg ikke huske

Ja det er rigtigt  men syntes bare ikke jeg vil købe hvis det ikke kan bruges uden portalen. Prøver lige at gå i br 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Pikku Myy

bøllen skriver:

Mon der sidder nogle mødre herinde med forstand på skylanders spil  

Der kan fortælle om skylanders Giants spil / figurere kan bruges til portalen fra skylanders adventures ??? 

Jeg tror ikke portalen fra Skyro's Adventure kan bruges til Giants. Det er det du spørger om, ikk'? Jeg tror hvert spil har brug for deres specifikke portal. Men jeg ved det ikke, for vi har kun et af spillene. Men portalen til TrapTeam er fx anderledes end portalerne til de andre spil ...

Anmeld Citér

4. maj 2015

bøllen

Pikku Myy skriver:

Jeg tror ikke portalen fra Skyro's Adventure kan bruges til Giants. Det er det du spørger om, ikk'? Jeg tror hvert spil har brug for deres specifikke portal. Men jeg ved det ikke, for vi har kun et af spillene. Men portalen til TrapTeam er fx anderledes end portalerne til de andre spil ...

Ja det er det jeg mener

har fundet en som sælger de 2 spil ( 2-4 ) samlet med figurer men UDEN portalen til Giants . Og ved så ikke om det overhovedet kan bruges 

Vi har selv spil nr 1-3 i forvejen. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Pikku Myy

bøllen skriver:

Ja det er det jeg mener

har fundet en som sælger de 2 spil ( 2-4 ) samlet med figurer men UDEN portalen til Giants . Og ved så ikke om det overhovedet kan bruges 

Vi har selv spil nr 1-3 i forvejen. 

Hvad med at prøve om portalen til Swapforce (3) virker til Spyro's Adventure (1)? Jeg ved ikke om du vil kunne konkludere noget endeligt på det, men jeg tænker at hvis det ikke virker, virker det nok heller ikke med Giants ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.