Foster størrelse.. Jeg bliver bims!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2015

MT86

Du må ikke tage de mål som noget de skal være!!! Det er ca mål div steder og gennemsnit... 

Der står også hele tiden noget med vægt osv. Det er individuelt fra person til person. 

Jeg er 25+6 idag og de skønner min lille pige til at være 14% for lille i vægt... Det samme gjorde de med min nr to hun havde en fødselsvægt på 3780 og var 49 lang!! Du må ikke hænge dig i de mål!!

læg Google fra dig!! Du skal koncentre dig om lilleliv!! Ikke længde og vægt endnu!!! 

Pas nu på dig selv!! ( siger jeg der lider af plukkeveer og har været på sygehuset 2 gange inden for en uge) 

lilleliv skal nok vokse sig stor og stærk!! Og komme ud som den dejligste baby!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

Os&lilledig

MT86 skriver:

Du må ikke tage de mål som noget de skal være!!! Det er ca mål div steder og gennemsnit... 

Der står også hele tiden noget med vægt osv. Det er individuelt fra person til person. 

Jeg er 25+6 idag og de skønner min lille pige til at være 14% for lille i vægt... Det samme gjorde de med min nr to hun havde en fødselsvægt på 3780 og var 49 lang!! Du må ikke hænge dig i de mål!!

læg Google fra dig!! Du skal koncentre dig om lilleliv!! Ikke længde og vægt endnu!!! 

Pas nu på dig selv!! ( siger jeg der lider af plukkeveer og har været på sygehuset 2 gange inden for en uge) 

lilleliv skal nok vokse sig stor og stærk!! Og komme ud som den dejligste baby!!!

D Tusind tak altså har jo fået sådan en bog af lægen og der stod størrelsen i. Så tænkte bare "noooo"!! når man har haft sådan en lille en før som stoppede, så fylder det altså lidt.. Desværre. Glæder mig til at lilleliv vokser sig så stor at jeg se og mærke ham/hende.. Skal scannes torsdag og hååååber at lilleliv har det dejligt! <3

Er ked af at høre at din graviditet skal sådan noget bøvl igennem.. Håber din lille prinsesse klare sig fint alligvel. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Kløver

Os&lilledig skriver:

Samtlige steder står der at de vokser ens i de første uger og at den 8+ skal være 1,6 cm til 2,3 cm. 

Og det er så også med gran salt  

da jeg blev gravid med min datter, så vi hjerteblink til scanning uge 6+ til nakkefold blev jeg sat ca 2-3 uger tilbage, fik ny tid til nakkefold, hvor jeg igen blev sat tilbage, samlet næsten en hel måned, skulle jeg regne tilbage ville jeg slet ikke ha været gravid da vi så hjerteblink. Resten af graviditeten forløb fint og efter bogen, og hun er i dag en sund og rask pige der lige er blevet 3

1 termin hed 4 april, derefter 26 april og endelig termin 1 maj. Hun blev født ved kejsersnit 16 april pga svangerskabsforgiftning 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Os&lilledig

Årgangs Mor skriver:

Og det er så også med gran salt  

da jeg blev gravid med min datter, så vi hjerteblink til scanning uge 6+ til nakkefold blev jeg sat ca 2-3 uger tilbage, fik ny tid til nakkefold, hvor jeg igen blev sat tilbage, samlet næsten en hel måned, skulle jeg regne tilbage ville jeg slet ikke ha været gravid da vi så hjerteblink. Resten af graviditeten forløb fint og efter bogen, og hun er i dag en sund og rask pige der lige er blevet 3

1 termin hed 4 april, derefter 26 april og endelig termin 1 maj. Hun blev født ved kejsersnit 16 april pga svangerskabsforgiftning 

Med os er der slet intet at rykke med. Max 12 timer agtigt  

er insemineret med donersæd. Så det lever max 24 timer timer fra det er sendt op og ægget max 12 til 24 timer fra der er frigivet. Så ægløsning og sæd mødes stort set samtidigt pga kunst ægløsning  

det må være noget frusterende at blive sådan flyttet frem og tilbage i termin for alle jer "øko" par  

Anmeld Citér

5. maj 2015

Kløver

Os&lilledig skriver:

Med os er der slet intet at rykke med. Max 12 timer agtigt  

er insemineret med donersæd. Så det lever max 24 timer timer fra det er sendt op og ægget max 12 til 24 timer fra der er frigivet. Så ægløsning og sæd mødes stort set samtidigt pga kunst ægløsning  

det må være noget frusterende at blive sådan flyttet frem og tilbage i termin for alle jer "øko" par  

Der var heller ikke noget at rykke med her. Testede for ægløsning og de scannede første gang, uge 6+ hvor vi så et foster med hjerteblink, regner jeg tilbage fra 2 scanning til 1 scanning i henhold til den nye termin, ville jeg ikke ha kunnet være gravid og set hjerteblink da jeg ikke ville være mere end de 3- maks 4 uger da jeg bæev scannet og så hjerteblink så de første 3 mdr voksede min datter meget langsomt  

Anmeld Citér

5. maj 2015

Os&lilledig

Årgangs Mor skriver:

Der var heller ikke noget at rykke med her. Testede for ægløsning og de scannede første gang, uge 6+ hvor vi så et foster med hjerteblink, regner jeg tilbage fra 2 scanning til 1 scanning i henhold til den nye termin, ville jeg ikke ha kunnet være gravid og set hjerteblink da jeg ikke ville være mere end de 3- maks 4 uger da jeg bæev scannet og så hjerteblink så de første 3 mdr voksede min datter meget langsomt  

Det er dejligt at høre så mange sige "visse vasse".. Er nået længere denne gang, så håber det går bedre

Anmeld Citér

5. maj 2015

Kløver

Os&lilledig skriver:

Det er dejligt at høre så mange sige "visse vasse".. Er nået længere denne gang, så håber det går bedre

Det er netop helt uden betydning, ellers skulle min datter slet ikke været  blevet født 

samtidig når de scanner kan det godt rykke lidt når er er så små så er helt sikker på alt er lige som det skal være 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Os&lilledig

Vores lille møgunge havde åbenbart bare lavet ballade og drillet os. For Idag var lilleliv på størrelse med et 9+4 foster. Så endda 3 dage for "stor".. Det var et lille menneske med ben stikkenende helt op i luften  

Anmeld Citér

9. juni 2015

minbabysmor

Da jeg var 12 uger henne, skulle hun være omkring 5,5 cm, men de sagde hun var 4,7. Idag er jeg næsten 36 uger henne og hun skal veje 2500-2600 og være 45-47 cm. Hun vejer 3100 og er længere end hun skal være. Tror bare målene er lidt usikre i starten og det er jo også forskelligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.