Vil I vise mig jeres forlovelses/vielsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2015

Mom2

SaraSHirsvang skriver:

Med er budget på 10000 +/-, så kan jeg varmt anbefale liiiige at spare lidt mere op og designe ringene selv. 

Her er vores vielsesringe - 14 karat hvidguld og 2 stk brillianter i min. Graveringen går hele vejen igennem ringene 

vi har helt selv designet dem og været med lige fra starten på papiret.

vi gav lige knap 16.000,- 

Det er ikke et budet på 10.000 + - det skal holdes under de 10.000 og gerne 8.000 også hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

lillespir26

800kr Skagen smykker 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. maj 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Dette er min ring, min mands er jo bare uden sten i. den er købt hos Dirk i rødover centeret. Tror man kan finde en del af den her slags, til forskellige penge. Tror min kostede ca 6500-7000 kr og min mands 5000 kan næsten ikke huske det mere... Men prisen kommer jo ofte an på hvor meget guld der er i og hvilken karat man vælger, der er bare så mange fine ringe og prisklasser at vælge imellem, så mon ikke du finder lige en ring til jer  Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Gladiolus

Min kæreste købte forlovelsesringen over nettet... Det var billigere og udvalget var større... 
Sølv og krystaller i forskellige str... 1000DKK... 

Anmeld Citér

4. maj 2015

carinabj

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Vi har snakket om at blive forlovet/gift herhjemme, så vil I ikke vise mig jeres forlovelses/vielses ringe til inspiration? I må gerne skrive hvor de er købt og pris.
Da vi ikke har voldsomt mange penge snakker vi ikke ringe til 10.000.-+, så er på jagt efter dem under 10.000.-

På forhånd tak

Vi var delvist med til at designe disse ringe. Vi havde set nogle ringe til lige knap 15.000, som var langt over vores budget. Men vi fandt en guldsmed på nettet og udfra nogle billeder og med vores egne små rettelser blev disse ringe designet til den nette sum af 5.600kr. Ringen er 14karat guld og hvid guld og kan ikke lige huske størrelsen på stenen. Men vi er super glade for vores ringe. (Mandens er bare uden sten på)

Anmeld Citér

4. maj 2015

CarinaSB

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Vi har snakket om at blive forlovet/gift herhjemme, så vil I ikke vise mig jeres forlovelses/vielses ringe til inspiration? I må gerne skrive hvor de er købt og pris.
Da vi ikke har voldsomt mange penge snakker vi ikke ringe til 10.000.-+, så er på jagt efter dem under 10.000.-

På forhånd tak

Her er vores .. Det er titanium og vi gav 3200 for begge vores :) Min er der sten i og mandens er der ikke :)

Anmeld Citér

4. maj 2015

Morgensol

Vores ringe er købt hos EgeArt. De er 18 karat guld med en brilliant i min, de kostede 3600 og er lavet efter vores ønsker. ��

Anmeld Citér

4. maj 2015

esioul

Christina88 skriver:

Hej mødre.

På forhånd tak

min ser sådan ud. Mandens er helt sølv. 

Mener vi gav 2500. 

De er af mærket Aagaard. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Anja82

Min forlovelsesring som efterhånden er 11 år   Vi blev forlovet på vores 1 års dag og ikke rigtig kommet videre  min kostede 1300kr hvis jeg ikke husker helt gal.. Kæresten har en magen til uden sten..

Anmeld Citér

5. maj 2015

AnoMe

Vores er købt på CHANTI.dk

mener det var 1200,- incl. Porto og gravering.. Og det er prisen for begge ringe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.