Vil I vise mig jeres forlovelses/vielsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.864 visninger
21 svar
3 synes godt om
3. maj 2015

Mom2

Hej mødre.

Vi har snakket om at blive forlovet/gift herhjemme, så vil I ikke vise mig jeres forlovelses/vielses ringe til inspiration? I må gerne skrive hvor de er købt og pris.
Da vi ikke har voldsomt mange penge snakker vi ikke ringe til 10.000.-+, så er på jagt efter dem under 10.000.-

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hos os er det kun mig der har ringe. Har den samme slags som forlovelsesring som vielsesring. Vielsesringen er bare noget større karat-mæssigt. Guldringe, forlovelsesring 0.05 brilliant, vielsesring 0.10 brilliant. Den lille købt for 4 år siden til 2100kr og den "store" for 2 år siden til 6400 mener jeg den stod til, men butikken lukkede så de havde halv pris.

det kan godt svare sig at lede efter tilbud

Når ja.. Undgå at kigge på mine små fede pølsefingre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. maj 2015

AnnaK89

Her er det kun mig der har en forlovelsesring!

Vi blev gift 11. April, men har ikke fået vielsesringe endnu. 

Men min forlovelsesring er en alliancering hvor der kan sættes flere sten i

Den kostede 4200 kr i butikken

Anmeld Citér

4. maj 2015

Blop2

Min vielsesring ser således ud, mandens er helt sølv blank.

købt hos Henrik Ørnes, men jeg den hedder til ca. 2700kr.

Anmeld Citér

4. maj 2015

Bissen

Christina88 skriver:

Hej mødre.

Vi har snakket om at blive forlovet/gift herhjemme, så vil I ikke vise mig jeres forlovelses/vielses ringe til inspiration? I må gerne skrive hvor de er købt og pris.
Da vi ikke har voldsomt mange penge snakker vi ikke ringe til 10.000.-+, så er på jagt efter dem under 10.000.-

På forhånd tak

min er helt lavbudget til kun 1000 kr (vi blev surprise gift til vores datters barnedåb og havde ikke råd til mere) men jeg elsker den! 
jeg er ikke så meget til de traditionelle ringe i sølv eller guld og er egentligt heller ikke så meget til sten, men lige i denne er det fint nok. Min mands er lidt bredere og uden sten
ringen er carbon inden i og udenpå er titan.

Anmeld Citér

4. maj 2015

mulleh

Mettebids skriver:

min er helt lavbudget til kun 1000 kr (vi blev surprise gift til vores datters barnedåb og havde ikke råd til mere) men jeg elsker den! 
jeg er ikke så meget til de traditionelle ringe i sølv eller guld og er egentligt heller ikke så meget til sten, men lige i denne er det fint nok. Min mands er lidt bredere og uden sten
ringen er carbon inden i og udenpå er titan.

Må jeg spørger hvordan i blev surprice gift? Var det i kirken med brudekjole eller? 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Bissen

mulleh skriver:

Må jeg spørger hvordan i blev surprice gift? Var det i kirken med brudekjole eller? 

Det var i kirken ja, men ikke med brudekjole og sådan (men havde da pænt tøj på 

Det var under almindelig gudstjeneste og efter indgangsbøn læste præsten de tekster der passer til vielse. Derefter sagde hun, at det ikke normalt var de tekster man læste idag, men det var dem der normalt hørte til vielsen og vi skal netop have en vielse idag. Så kaldte hun os op og viede os og så var det egentligt det. Så var det normal gudstjeneste og barnedåb derfra. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

mulleh

Mettebids skriver:

Det var i kirken ja, men ikke med brudekjole og sådan (men havde da pænt tøj på 

Det var under almindelig gudstjeneste og efter indgangsbøn læste præsten de tekster der passer til vielse. Derefter sagde hun, at det ikke normalt var de tekster man læste idag, men det var dem der normalt hørte til vielsen og vi skal netop have en vielse idag. Så kaldte hun os op og viede os og så var det egentligt det. Så var det normal gudstjeneste og barnedåb derfra. 

Fedt ��

Anmeld Citér

4. maj 2015

SaraSH

Med er budget på 10000 +/-, så kan jeg varmt anbefale liiiige at spare lidt mere op og designe ringene selv. 

Her er vores vielsesringe - 14 karat hvidguld og 2 stk brillianter i min. Graveringen går hele vejen igennem ringene 

vi har helt selv designet dem og været med lige fra starten på papiret.

vi gav lige knap 16.000,- 

Anmeld Citér

4. maj 2015

SaraSH

SaraSHirsvang skriver:

Med er budget på 10000 +/-, så kan jeg varmt anbefale liiiige at spare lidt mere op og designe ringene selv. 

Her er vores vielsesringe - 14 karat hvidguld og 2 stk brillianter i min. Graveringen går hele vejen igennem ringene 

vi har helt selv designet dem og været med lige fra starten på papiret.

vi gav lige knap 16.000,- 

Lige et til billede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.