Være tro mod ens mand eller svigerfamilien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar alle sammen.

jeg ved godt det er svært når jeg ikke kan uddybe nærmere.

men det kan jeg desværre ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min loyalitet ligger uden tvivl hos min kæreste.

men jeg tænker om du ikke kan sige til svigerfamilien, at du ikke kan lyve/holde noget hemmeligt for din mand derfor bliver du nød til at fortælle det, medmindre de gør det selv. 

Så har de mulighed for selv at fortælle det, hvis de vil og hvis ikke, er du ikke gået bag om ryggen på nogen. 

Anmeld Citér

3. maj 2015

LouiseEm

modesty skriver:

Jeg kan slet ikke forstå at der overhovedet kan være tvivl. Naturligvis skal din loyalitet ligge hos din mand.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg fandt ud af at min mand havde holdt sådan en hemmelighed fra mig. Jeg er ret sikker på at jeg ville gå fra ham. Det ville være et kolossalt tillidsbrud. Og jeg er ellers ret overbærende.

Synes på INGEN måde det er en kone/kærestes plads at fortælle en mand hvis han eksempelvis er adopteret eller andre så skelsættende ting! Synes man bør fortælle familien at man ved det, og "tvinge" dem til selv at sige det. Ja man skal være ærlige, men nogle ting er ikke ok bare selv at viderebringe uden videre!

Anmeld Citér

3. maj 2015

Os&lilledig

LouiseEm skriver:

Det kommer meget an på hvad det er. Hvis det er i kategorien "du er adopteret, tadaaaaa!" synes jeg du skal klappe i, men det er svært at give råd når man ikke får selve problemstillingen at vide. 

Total upasende. Men nej hvor jeg grinte af dit indlæg. Tadaaa 

Anmeld Citér

4. maj 2015

MorDk

Jeg ville sige det!

Anmeld Citér

4. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Generelt ville jeg sige det! 

Ellers ville jeg fortælle min svigerfamilie jeg vidste det og få dem til at fortælle det! 

Ville ikke kunne holde på en stor hemmelighed overfor min mand. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sige det til manden...

hvem er det du bor sammen med og holder mest af???

Elsker du mest din mand eller hans familie der lyver til ham om slemme ting???

Anmeld Citér

4. maj 2015

modesty

LouiseEm skriver:

Synes på INGEN måde det er en kone/kærestes plads at fortælle en mand hvis han eksempelvis er adopteret eller andre så skelsættende ting! Synes man bør fortælle familien at man ved det, og "tvinge" dem til selv at sige det. Ja man skal være ærlige, men nogle ting er ikke ok bare selv at viderebringe uden videre!

Sikke mange udråbstegn.

På side 1 mener du at man skal klappe i. Det mener du så ikke længere. Aha. 

Jeg kan godt gå med til at familien kan få valget om de selv vil sige det til manden, eller om ts skal sige det. Men sandheden skal han have at vide, det er helt sikkert. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har idag opdaget at min mands familie lyver overfor min mand om noget meget slemt. 

Men jeg ved ikke om jeg skal fortælle ham det eller lade som om jeg ikke ved noget? Er bange for at familien bliver rigtig sur og føler sig svigtet af mig fordi jeg kommer til at buste dem.

hvad skal jeg gøre? 

sig til hans familie, at enten siger de eller også gør du.. For du har ikke hemmeligheder for din mand.

Anmeld Citér

4. maj 2015

lineog4

Jeg ville kunne leve med at jeg gemte en stor ting for min mand.

tilgengæld ville jeg til hver en tid give hans familie muligheden for selv at fortælle det. Så jeg ville konfrontere dem med min viden og fortælle dem, at inden der og der skal de have fortalt ham det, ellers gør jeg det.

og så ville jeg forresten virkelig bearbejde min mand til at det ikke betød han tog afstand fra sin familie.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.